Másnap kimentünk teljesen az erdőbe. Aztán Mr. La kivitt minket korcsolyázni.
- Na, gyerekek! Hamarosan lesz az első verseny. Mégpedig jégkorcsolya! Itt párokban fogunk lenni. Na szóval: Adrien... Hmm...te legyél Marinettel - szólt Mr. La
Nem hiszem el! Adriennel vagyok! Boldogan mentem oda hozzá. Felléptünk a pályára.
- Hihi - nevettem bugyután.
A fiú csak rám mosolygott. Megfogta a kezem, és elkezdtünk köröket ívni. Talpam alatt csak úgy csúszott a cipőm a havas jegen. Adrien még mindig engem nézett. Elpirultam. Léa mögöttünk gúnyosan nézett. Tudtam, hogy tetszik neki Adrien. Egy percre elfordultam és majdnem elestem, de Adrien megfogott.
- K-köszi - nevettem miközben égett az arcom.
Piros, fekete pöttyös sapkám és sálam süvített a szélben. Ugrottam egyet, mivel régen korcsolyáztam.
- Huh. Szép volt - dicsért a mellettem levő fiú.
Én csak mosolyogtam.
- Köszönjük szépen. Jöjjön a következő páros - mondta Mr. La. És mi le is jöttünk.
- Nincs kedved sétálni? - kérdezte Adrien.
- M-menjünk! - mondtam neki.
Elmentünk a sűrű erdő felé. Talpunk alatt ropogott a hó. Mikor beértünk sötét lett előttünk a világ, bár egy - egy fa mögül kilátszott a bujkáló nap sugara. Adrien nekidőlt egy fának és a felnézett a lombjára.
- Imádom az erdőt - szólt egyszercsak. - Szeretem érezni az illatát, és szeretem nézni ahogy a kis állatkák elbújnak a bokor mögé a zajra.
Csodálva néztem Adrient.
- T-tényleg? Én-én is -nyögtem ki.
Szívem hevesen vert. Adrien felém közeledett. Összeérintettük, homlokunkat. Majd halk hangon ezt suttogta a fümbe:
- Mond meg nekem, Marinette miért dadogsz előttem? - suttogott. - Más előtt nem dadogsz. Talán utálsz? Mert-mert én szeretlek...
Csodálkozva néztem rá. Hogy-hogy Adrien szeret engem?
- T-tényleg? - kérdeztem. - Én-én is sz...
Kezdtem, de ekkor megremegett a föld, és a szomszéd hegy tetejéről milliónyi hó zuhant le, elfedve előlünk a kijáratot... Na szóval ennyi lett ez a fejezet. Ebben a könyvben az egyik kedvencem. Szóval remélem sok csillagot kap. Bla-bla-bla. Estébé, estébé, estébé. Xd remélem tetszett! Puszi: Fralli88 :D
KAMU SEDANG MEMBACA
Téli különkiadás: A tábor
Fiksi PenggemarEz itt egy téli különkiadás! Tudom, most azon morfondíroztok magatokban: Hogy, hogy téli még nincs is tél!! Na, de azért kezdem el most mert kicsit lassan haladok az írással, és, hogy télre legyen mit olvasnotok!! Szóval jó olvasást! Ja és a könyvne...