7.bölüm ( Sona doğru )

75 3 0
                                    

Doktor bunları okuduktan sonra harekete geçti . Kutuyu ararken duvardan Bam Bam Bam ! diye ses geldi . Birden korktu ve kapıdan dışarı çıktı . Bütün herkes yaşlı kadının etrafına toplanmış duygusuz gözlerle ona bakıyorlardı . Doktor herkesi yana çekip bakmak istedi . Kadının yanına geldi ve kadın kapıdan kanlı bir şekilde fırlamıştı . Yüzü tanınmaz haldeydi . Çok garip bir olay olmasına rağmen etraftakiler hiçbir tepki vermiyorlardı .

     Ardından otel görevlisi ve karısı geldi . Yaşlı kadını ayak ve kollarından tuttular . Sonra dışarı fırlattılar . Gittikçe korkuyordu . Odasına geri dönüp kendiside ölmeden bu işi bitirmek istiyordu . Fakat bu kutu yerinde yoktu .

    Telaşlanıp odanın her yerini dağıttı . Bir türlü bulamıyordu . Biri almış olmalıydı . Gittikçe sinirleniyordu . En sonunda masanın üzerinde duran vazoyu alıp kapıya fırlattı . Ölmek istemiyordu . Kaçmak istiyordu . Çantasını toparladı ve merdivenlerden aşağı koşmaya başladı . Çıkışa geldi fakat kapı açılmıyordu . Yandan sandelyeyi aldı ve camına güçlü bir şekilde vurdu cam kırılmıyor kapı açılmıyordu . Delirecekti !

-          Yardım edin ! Lütfen yardım edin

   Diye bağırdı .

En sonunda kapı birden açılıverdi . Doktor koşuyordu . Ayağı takıldı ve düştü . Kafasını çarptı .

Uğursuz ''1455''Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin