Ahoj já jsem David a mám staršího bráchu Ondru. Dlouho dobu jsme byli ,,normální" bráchové. Jo občas jsme se hádali a poprali,ale to se čas od času stane každému ne? :D
Prostě normální sourozenci. No do doby než se nestala ta věc...
Jednou se Ondra vrátil pozdě z práce.Ano máme taky jinou práci než youtubeři...
Hned jsem se ho ptal co se stalo. Byl celý od krve a pomlácený. Divím se že se doplazil domů.
D: " Ondro bože co se ti stalo?!?"
O: " No jel jsem domů a u našeho baráku na rohu mě někdo praštil a když jsem bezmocně ležel na zemi tak do mě začali kopat a bodat nožem"
D: " Bože můj!!! A viděl jsi aspoň jak vypadali? "
O: " To je právě ten problém vůbec jsem je neviděl. Měli na sobě šátky"
D: " Dobře nějak to vyřešíme to se neboj. Běž do sprchy a pak ti to namažu a obvážu dobře? "
O: " Dobře "
D: " Chceš pomoct do sprchy? "
O: " Hele radši jo prosím "
Tak jsem mu pomohl do sprchy a v tu chvíli se to stalo. Jak jsem mu pomáhat slíkat ty zakrvácené věci. Nikdy jsem si nevšiml že má tak ehm nádherný tělo...
Ty vypracovaný lítka a ty jeho vystouplí žíly. Nevím co se v tu chvíli semnou stalo.
Sakra Davide je to tvůj bratr tohle nesmíš!!!
Ale i přes můj vnitřní hlas jsem šel s ním do sprchy. Nějak mu to nevadilo.
Políbil jsem ho!!! Opravdu jsem to udělal?!?Rychle jsem vyletěl ze sprchy a běžel do pokoje.
Co jsem to sakra udělal?!? Vždyť je to můj bráška. Tohle nemůžu!
Ale ta skutečnost že k němu asi začínám něco cítit mě děsila. Co by na to řekl? Vždyť on je přímo homofob...
No nic seděl jsem na posteli když v tom do pokoje vešel Ondra.
O: " Chci si o tom promluvit...prosím "
No tak tady je něco zas úplně jinýho :D doufám že se vám to bude líbit ❤👑