Ráno
Pohled Ondry
Achjo hrozně moc rád bych věděl co mi chtěl David vlastně říct,protože jak ho znám tak tohle opravdu říct nechtěl.
No nic po procházce Prahou jsme jeli domů,koukli na film a spát. David vypadal celou dobu hrozně smutně,ale když jsem se ho ptal co mu je tak mi odpověděl že nic.
Nevím co jsem měl dělat tak jsem ho objal. Cítil jsem jak se mu na tváři objevil úsměv. Teda aspoň na chvilku.
D: " Hele už si jdu lehnout...dobrou (miluju tě)"
O: " Jo já jdu taky tak dobrou "
Vůbec jsem mu nerozuměl co řekl jako poslední znělo to jako...miluju tě?... Ne to je přece blbost. No nic jdu si spát. Teda chtěl jsem jít spát,ale celou noc jsem myslel jen nad tím co mi to chtěl říct a co to řekl když si šel lehnout.
Po asi hodině a půl jsem usnul. Vzbudil mě David,ale už mi nepřinesl snídani do postele a ani mi neudělal kafe.
Sakra co se stalo?!? Co jsem udělal špatně?
Tak jo co by ho mohlo naštvat? No jediný co mě napadá že když jsem mu řekl že mám konečně holku,ale proč by ho to mělo naštvat?
Nechápal jsem to. Od tý doby co mě políbil ve sprše je jinej.
Pohled Davida
Když jsme si šli lehnout tak jsem mu řekl dobrou a šeptem abych to slyšel jen já že ho miluju. Neslyšel to protože na to vůbec nereagoval.
Jako každý ráno jsem ho šel vzbudit,ale neudělal jsem mu snídani ani kafe jsem na něho hrozně naštvaný.
Já mám být s ním a ne nějaká random holka! Já ho chci a taky ho dostanu. Když jsem šel Ondru vzbudit tak se divil kde má snídani.
Já se jen otočil na patě směrem koupelna. Nazamknul jsem a to jsem udělal sakra dobře. Hned co jsem tam zašel tam vběhl Ondra a ptal se mě co mi sakra je?!?
Já jen řekl že nic a sundal si tričko. A v tu chvíli se to stalo. Čapl mě a přitiskl své rty na ty moje a začali jsme se vášnivě líbat.
Sundali jsme si i ostatní oblečení s vlezli spolu do sprchy. Nejdřív jsme se jen mazlili a pak šel Ondra pomalu níž níž. Všude mě líbal a já tam kde mě políbil jsem měl hned husinu.
Byl v kleči a pomalu si ho dával do pusy. Nejdřív byl jemný ale po chvilce přitvrdil a já si to nehorázně užíval.
Moje sténání bylo slyšet snad až ven. Po chvíli jsem se udělal a byl jsem na řadě já. Já jsem začal pumpovat nahoru a dolů jako o závod. Podle jeho obličeje si to užíval. Po chvílce se udělal i on a já jako hodnej kluk jsem to všechno spolykal.
Pak jsme se navzájem umyli a šli do pokoje a tam se mazlili. Usnuli jsme v objetí ve spodním prádle.
Že by se mi to konečně splnilo?
Ondra usnul dřív než já a tak jsem koukal jak je hrozně roztomilý když spí. Po asi půl hoďce jsem usnul i já. Tenhle den bude jeden z mích nejlepší dnů vůbec.
A jsem rád že to tak dopadlo. Že teď ležím v jeho objetí a můžu spokojeně usnout.
Pokračování příště...
Uuu tady se to trochu přitvrdilo a to doslova! Snad se vám tato část bude líbit ❤