#4

59 4 0
                                    

Pohled Ondry

Opravdu se to stalo? Ne tohle nemůže být pravda! Sakra proč jsem to udělal?

Ano opravdu David ležel v mém objetí úplně nahý. Ah tak daleko jsem to neměl dovolit. No co teď? Přece mu nemůžu říct...heh Davide tohle se nemělo stát to jsem nebyl já ale to víno.

To bych ho hrozně ranil. Probouzí se!

D: " Dobré ráno lásko"

O: " Heh ahoj"

D: " Děje se něco? Zníš jako by tě něco trápilo..."

O: " Nene vše je v pohodě neboj"

Sakra přece mu tohle nemůžu tajit,ale nechci mu ublížit. Co mám dělat...

Já nemůžu být přece gay...to nejde. Co to do mě včera vjelo?!? Kdybych neudělal takovou blbost tak se tohle neděje!

Pohled Davida

Ráno jsem se vzbudil vedle něho. To je nejhezčí pohled po ránu. Vidět někoho koho milujete vedle sebe.

Ale vypadá že ho něco trápí.

D: " Dobré ráno lásko"

O: " Heh ahoj"

D: " Děje se něco? Zníš jako by tě něco trápilo..."

O: " Nene vše je v pohodě neboj"

Hm snad se nemusím bát no...
Jdu mu udělat snídani a kafe jako každé ráno. Udělám mu palačinky ve tvaru srdce...snad se mi to povede.

Po půl hodine válčení to vypadá no přijatelně. Snad se mu to líbit aspoň ta snaha.

Já mám na něco chuť a vím přesně na co na Ondru. Chci ho teď hned! Počkám až to dojí já to půjdu uklidit a skočim na něj.Ondra šel zatím do koupelny se umýt.

D: " Ondrooo pojď jsem prosím"

O: " Jojo hned tam budu"

Já jsem ležel v posteli a čekal až příjde.
Konečně je tady. Hned jsem po něm skočil a svalil na postel. Nebránil se a vášnivě mě líbal. Jo takhle to umí jen on!

D: " Jo Ondro víc!"

Rotrhl mi tričko od pyžama a začal mě líbat po celém těle. Já jen vzdychal pod jeho polibky. Užíval jsem si to a hrozně moc jsem chtěl aby byl ve mě.

D: " Pojď do mě!"

O: " Ty si tak nedočkavý "

Připravoval si mě a moc dobře. Ano konečně je ve mě. Položil jsem ho tak abych na něm seděl a já si mohl konečně taky hrát.

A asi se mu líbilo jak jsem si s nim hrál.
Udělali jsme se společně a pak jsme se šli umýt ve sprše jsme se tulili a líbali.
Hrozně moc ho miluju.

Pohled Ondry

Jako každé ráno mi šel udělat snídani. Přišel s palačinkami ve tvaru srdce bože to je tak cute. Šel jsem se umýt David furt na mě řval ať si pospíším.

Když jsem šel do pokoje viděl jsem ho jak čeká připravenej na mě. Okay druhé kolo? No dobře.

Po asi hodině a půl jsme udýchaní leželi na posteli a povídali si. Achjo tohle nedávám...je možné že jsem se do něho taky zamiloval? Asi ano protože mám takový ten pocit že ho nechci ztratit a pořád chci být s ním.

O: " Davide musím ti něco říct"

D: " Ano?"

O: " Víš já..."

Pokračování příště...♥👑

#Proomi Kde žijí příběhy. Začni objevovat