Hát... nem nagy művem, mivel már fáradt vagyok, de remélem tetszeni fig nektek! 😍😘❤
Be kell vásárolnotok a skacokkal, mert kong a hűtő az ürességtől + a fürdőszobai cuccok sem ártanának:
- Na szóval, Liam, te mész a zöldségekhez, itt a lista. - nyomtad a kezébe, és szigorúan intettél egyet, mire Liam csak bólintott, és már ott sem volt. - Louis, te kapod a gyümölcsököt!- az ő kezébe is belenyomtad a papírfecnit, de még ennyit suttogtál neki: "a répát neked hagytam.", mire felcsillantak az amúgy is gyönyőrű kék szemei. - Niall , te mész fogkefét, és egyéb fürdőszobai, tisztálkodási cuccolákat venni.- adtad ki a feladatát.
- Akkkr betét is hoznom kell? - kérdezte fájdalmas fejjel.
- Pontosan! Na, indíts! - mondtad neki.
- Nekem nincs listám? - kérdezte szomorkodva.
- De... igazából csináltam, de azt hittem nem lesz rá szükség... De ez esetben- itt elkezdtél kotorászni a zsebedben- tessék ez lenne az- adtad a kezébe, mire Nie elhúzott.
- Öhm... akkor indulhatok? - kérdezte még mindig ott állva Lou.
- Persze, mire vártál eddig?- kérdezted tőle.
- Hát... mindenkinek mondtad, hogy induljon, csak nekem nem...
- Jaj Louiii... - borzoltad össze a haját - sipirc gyümiket és répát venni!
-Zayn, te menj, és vegyél húsárúkat! - ő is megkapta a csodás listáját, és el is indult. - Harry, te menj, és vedd meg a pékárúkat.- És akkor te miket veszel még?- kérdezte a göndör, miután átadtad neki a listát.
- Nos... Mirelit cuccot, rágcsát, csokit, gumicukit, uhh... Jut eszembe, a macskának kaját, és almot...
- Nem sok ez neked egy kicsit?
- Nem, így hamar megleszek... Na, indíts Hazz!
* 30 perc múlva *
Te már a pénztárnál vársz, amikor meglátod Liamet, és Zaynt, full teli kis kosarakkal.
- Te mióta vagy kész? - kérdezte mosolyogva Zayn.
- Kb. 2 perce... Ti?
- Ohh... Mi már majdnem 15 perce.
- Hmm... szép munka srácok! De.. a többi okossal mi van?- kérdeztem tőlük.
- Mi sem tudjuk, hogy mi van velük. - mondta Liam, de ekkor oda kanyarodott hozzánk Loui.
- Okés Lou, te is ügyi vagy!- mosolyogtál rá, mire tőle is kaptál egy hatalmas, elégedett vigyort.
- Akkor már csak Narry Storan van hátra! - mondtat, mire megállt a levegő.- De... De akkor mi lesz Larryvel? - kérdezte kétségbe esetten Lou.
- É... És Zarry? - kérdezte félve Zayn.
- Niam????- kérdezte már majd elájulva Liam.
A te reakciód: - Idióták... - mondtad, miközben már majd megfulladtál a röhögéstől.
ESTÁS LEYENDO
One Direction Funny Pictures, Things And 1D Ship Pictures
FanficHali! Üdv az oldalon!☺ Ez a második "könyvem" ( ) itt a wattpadon. Az első storym ha szeretnéd megtekinteni, megtalálod az oldalamon! Még űber de nagyon kezdő vagyok, szóval egyenlőre ne számítsatok csodákra... Hihi Ezen az oldalon a 1D-nel kapcsol...