mini story #kiszámoljamár

389 43 11
                                    

Épp utazol haza a busszal, az egész tömve van, s már csak melletted maradt egy hely. A következő megállónál egy kapucnis srác száll fel, és útját feléd veszi, majd levágja magát az űlésre. Különösebben nem is fordítasz rá nagy figyelmet, inkább vicces 1D-s képeket nézel instagrammon, ám egyszer csak érzel egy bökést magad mellől, mire rá pillantasz.
- Csak nem 1D fan vagy?- kérdezte számodra írtó ismerős hangon.
- Öhm... De.
- Ki a kedvenced?
- Harold.
- Miért hívod Haroldnak? Miért nem Harry vagy Hazza?
- Mert nekem így jobban tetszik!- mondod nyugodtan, de egy picit izgatottan.
- Hmm... szóval Harold. Nem sok lány hív így.- mondta, mire ledöbbentél.
-T... Te vagy az?- kérdezed suttogva.
- Igen, én vagyok.- válaszolta, s kicsit fentebb húzta a kapucnit, hogy megbizonyosodhass az igazáról.
- Te... jó... ééég! Tényleg te vagy az...
- Bizony. Ha most azt mondom, hogy megadom a számom, de Solannek kell beírnod a nevem, elfogadod?
- A... Azt hiszem.
- Rendben, akkor diktálom.
- Kész.
- Akkor... Megkérdezhetem a neved?- kérdezte aranyosan.
- | a neved |.
- Igazán szép név! Elmondod a telefon számod?
- Aha...- s megadtad neki.
- Nos kedves | a neved |, örültem, hogy megismerhettelek, de nekem itt, most le kell szállnom. Viszlát, szép hölgy...- fejezte be, majd felállt mellőled, jelzett egyet, s még utóljára visszanézett rád. Kacsintott egyet, és a megállóban leszált a járműről.

Nos, nem lett egy jó rész,de remélem tetszett! 😘

One Direction Funny Pictures, Things And 1D Ship PicturesWhere stories live. Discover now