Pansiyon Odası

1.1K 41 23
                                    

O gece ormanlık bir yoldan eve dönüyordum.Hava çok yağmurluydu.Fırtına iyice artmaya başlamıştı ve benim daha çok fazla yolum vardı.Bu geceyi geçirecek bir yer bulmalıydım.Sonunda bir pansiyon buldum.Burası çok eski ve bakımsız bir yerdi ama burada kalmaktan başka bir çarem yoktu.Resepsiyonda görevli bir adam vardı ve kendi kendine birşeyler tekrarlıyordu birkaç defa dinledikten sonra ne dediğini anladım."O bu gece yine uyanacak"diyordu.Bir sorun olup olmadığını sordum ama bana cevap vermedi.Bende çok önemsemeyip bir odanın anahtarını istedim hiç konuşmadan anahtarı verdi.Oda üst kattaydı.Odaya çıktığımda kitap okumaya karar verdim ve mumu yakıp kitabı okumaya başladım.Bir anda elektrikler kesildi.Birkaç dakika boyunca jeneratör vardır diye bekledim ama hiçbir sonuç alamadım.Bu mumun beni idare etmeyeceğini bildiğim için aşağıdan mum veya el feneri istemek için mumu alıp odadan çıktım.Etrafta adeta bir ölüm sessizliği vardı.Duyduğum tek ses kendi adım seslerimdi.O an arkamdan bir gölge geçti ve mum söndü.Korkmaya başlamıştım.Merdivenlerden inmeye başladım.Ortamdaki tek ışık ay ışığıydı.Resepsiyona geldiğimde görevli yine birşeyler tekrarlıyordu.Mum veya el feneri tarzı birşey olup olmadığını sordum.Ama görevli adam sadece ilerdeki karanlık kolidora bakarak"Az kaldı"diyordu.Artık gerçektende ciddi anlamda korkmaya başlamıştım.Görevli adam bir anda"Vakit geldi"diyip karanlık kolidora doğru yürümeye başladı.O an ne olduğunu merak edip peşinden gitmeye başladım.Adam bodrum gibi bir yere inmeye başladı.İlk başta tereddüt etsemde bende peşinden inmeye başladım.İlerde ince uzun kutu tarzında birşey vardı.Biraz daha yaklaşıp bir yere saklandım.Şimdi daha iyi görüyordum.Bu bir tabuttu.Adam birden "kalkma vakti" diye bağırmaya başladı ve tabutun kapağını açtı.O an tabutun içinden birşey çıktı.İlk başta o varlığı insan sanmıştım ama o bir insan değildi.Kıpkırmızı gözleri vardı.O an kafasını bana doğru çevirdi ve korkunç bir şekilde kahkaha atarak yaklaşmaya başladı.O anda uykumdan uyanmıştım.Bu sadece kötü bir kabustu.Ama yeni idrak ettiğim birşey vardı.Ben rüyamda gördüğüm pansiyon odasındaydım.Ve o an elektrikler kesildi.

Kısa korku hikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin