Rozdział 1 "Wyjazd"

4 0 0
                                    

Obudziłam się bardzo wcześnie, aby na spokojnie się ubrać, pomalować i przeanalizować czy już wszystko spakowałam. Cieszyłam się że dzisiaj wyjeżdżam, bo chciałam w końcu trochę odpocząć od szkoły i rodziców. Z drugiej strony nie byłam pewna czy wyjazd na ten obóz był dobrym pomysłem. Nie znałam tam prawie nikogo, oprócz jednej koleżanki z którą umówiłam się na siedzenie w autokarze, będziemy jechać około 24h, porażka. Moja najlepsza przyjaciółka wyjechała na wakacje do Grecji z rodzicami, wiedziałam że tam nie będę czuć się swobodnie, bez niej.
W końcu nadchodziła godzina zbiórki, razem z rodzicami wsiadłam do auta i ruszyliśmy w kierunku ustalonego miejsca zbiórki. Po dotarciu ujrzałam mnóstwo nieznajomych twarzy, z jednej strony byłam podjarana a z drugiej trochę się bałam. Na miejscu była już Veronica, koleżanka z którą byłam umówiona. W końcu z autokaru wyszła pani kierownik wycieczki, wyciągnęła z torebki listę uczestników i zaczęła wyczytywać po kolei. Niestety na moje nieszczęście, moje nazwisko jest na samym końcu alfabetu, więc jak możecie się domyślić, gdy weszłam do autokaru, wszystkie miejsca były już zajęte. Veronica siedziała już z kimś innym a ja lekko poirytowana musiałam udać się do opiekunów i zapytać czy jest jeszcze jakieś wolne miejsce.
-O tak! Zostało ostatnie wolne miejsce, na samym przodzie. - odpowiedziała opiekunka.
Byłam trochę zła że Veronica mnie wystawiła, dobrze wiedziała że nikogo nie znam, obawiałam się z kim będę siedzieć przez kolejne 24h.
Powoli dochodziłam na sam przód autokaru, zamknęłam oczy aby nie wiedzieć z kim siedzę, gdy już je otwarłam, zaniemówiłam.
Usłyszałam tylko "Siema, Max jestem"
Jego piękny uśmiech od razu podbił moje serce, a jego oczy mówiły mi że to ktoś niezwykły.
Moje nastawienie do tych wakacji zmieniło się o 180 stopni!

 Moje nastawienie do tych wakacji zmieniło się o 180 stopni!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
First Love Where stories live. Discover now