Éjszaka Williammel álmodtam. Az álmom valójában nem volt jó. Az álmokban nem lenne szabad hinni, mivel úgysem valósulnak meg... Ebben nem is hiszek, mert örültséget tettem és remélem nem így fog elsülni az a bizonyos cselekvés. Eleinte azt hittem elolvadok álmomban. De nem így történtek a dolgok.
Az álom:
William bókolt nekem és ez nagyon is jól esett nekem, a csillagok között éreztem magam, hogy "Te jó ég.. miket mond nekem ez az adonisz.. És megtörtént az amitől féltem, de egyben vártam is... Megcsókolt.Elhívott randira és elcsattant az első csókunk.(Ezt szerettem volna nagyon régóta, de mégsem így szerettem volna.) Megpofoztam.
-Mégis mit gondoltál?
-Hát egyértelmű nem? Azok a párok kik szeretik egymást szerelmüket csókkal fejezik ki.
-Én ezt megértem. De nem vagyok olyan lányka ki könnyen beadja a derekát. Mit gondoltál, hogy most megcsókolsz és elájulok tőled? Rosszul hitted...
-Ann ne csináld már.Hajnalban felriadtam, az álom miatt. Nem tudtam tovább aludni így megbeszéltem a fejemben az álmom. Életem egyik legrosszabb és legőrültebb álma volt... Jézusom... Ann.. Egy ilyen jó srác, mint William megpofoznád? Mondjuk nem szabad véleményt állítanom róla még álmomban sem még meg nem ismerem közelebbről. Ki tudja lehet, hogy egy nőcsábasz. Magyarán azt hiszi minden lányt megkaphat egy "enyém vagy" nézéssel... De az is lehet, hogy tök rendes fickó. Remélem ma beszélgetünk. Vagy mégjobb, megemlítem neki a levelet, ha olyan alkalom lesz, hogy beszélni tudjunk.
YOU ARE READING
Csak egy lány vagyok
Teen FictionAnn Black elmúlt két éve elég zürösen telt. Jó dolgok is történnek vele és egyben rosszak is. A lány életét felforgatja egy fiú. William Adams. ~Jó olvasást, bár a leírás nem mond el sokat, de olvass bele!~