I.

59 1 0
                                    

-Ma a tiéd a bevásárlás!-mondtam Petinek a bátyámnak.
-Ne már,legutóbb is...
-Nem ,legutóbb én voltam ,sőt előtte is.
Peti félre húzta a száját.
-Vagy főzni jobban szeretnél? -néztem rá összehúzott szemekkel
-Itt sem vagyok-felelte-de semmi női holmit nem veszek.
-Te sose változol?! -nevettem el magam,majd a kezébe nyomta a bevásárló cetlit.

Miután Peti nagy nehezen elindult a fürdő felé vettem az irányt,hogy elindítsak egy mosást,pár perc múlva kopogtak,az ajtóhoz siettem,majd kinyitottam.
-Szia!-köszönt Márk ,a bátyám barátja.-Peti?
-Szia! Elugrott vásárolni.
-Nem gond,ha megvárom?
-Dehogy,ülj csak le,ahogy ismerem 10perc alatt lerendezi az egészet -mosolyogtam a fiúra-kapcsold be a tévét vagy igyál valamit ,én folytatom a dolgom közben,ha nem gond.
-Nem gond.-felelte
A fürdőbe siettem és bekapcsoltam a mosógépet végre,majd kezet mostam. A mosdó feletti tükörből pont Márkra láttam,épp egy pohár ásványvízzel tért vissza a konyhából a nappaliba.

💠💠💠
Otthonosan mozgott nálunk,már vagy 10éve ismerem,de nem igazán kommunikáltunk,egészen 2 évvel ezelőttig,amíg a bátyám ide nem cuccolt. Itt kapott munkát,én pedig éppen szakítottam az exemmel,így kézenfevő megoldásnak tűnt ,mikor Pesten kapott munkát,hogy ide költözik.
Márk akkor már a városban élt,az akkori csajával.
💠💠💠
A konyhába mentem,amit egy pult választ el a nappalitól. Előkészítettem a húst a vacsorához ,felszeleteltem,befűszereztem, majd betoltam a sütőbe. Márk közben a telefonját nyomogatta,majd letette ,beleivott a vízébe és hátradőlt a széken és a konyhába nézett.
-Mi készül?-kérdezte
-Sajtos-barackos csirkemell,rizzsel.
-Jól hangzik.-húzta mosolyra a száját.
Közben feltettem a rizst is főnni.
Márk a pultra könyökölt.
-Te valami kajáldában dolgozol ,nem?
-kérdezte
-Étteremben-húztam össze morcosan a szám.
-Pardon,akkor étteremben,ezer bocsánat,-hajolt le kissé ,bohóckodva.-Akkor miért nem onnan hozol vmi és nem kell itt pacsmagolni.
-Mert az a kaja szar!-fintorodtam el
-Értem. Holnap is meló?
-Nem ,majd csak kedden megyek.-dőltem neki a mosogatónak.
-Fáradtnak tűnsz-lépett közelebb
-Ennyire szarul nézek ki-kérdeztem hirtelen és a szemeim dörzsölgettem zavaromban az ujjaimmal.
-Nem,így is nagyon szép vagy!-felelte,majd eltűrte a szemembe lógó tincset és a hüvelyujjával végig simította az arcom. Jó eső érzés volt ez. Még egy lépéssel közelebb lépett ,pár pillanatig némán néztük egymást ,amikor hirtelen hátrálni kezdett,de a szemkontaktust tovább tartotta.
A bátyám érkezett meg és magyarázott valamit a dögös eladó csajról ,majd az asztalra pakolt.
-Szevasz Márk! De jó,legalább nem kell egyedül söröznöm.-kutakodni kezd a szatyrokban- Ez az új bige a közértben,valami hihetetlenül néz ki. Megáldották minden jóval-röhögött-Na itt is van a söröcske.-nézett fel az asztaltól.
Márk ebben a pillanatban megfordult és a felé tartott sörért nyúlt.
-Mikor vacsizunk Regi?-kérdezte Peti-Márk maradsz? Maradsz hát.

Milyen jól elbeszélget egyedül is. :)
-Fél óra-feleltem,miközben egy pohár vizet töltöttem magamnak.
-Szuper! Egy játék addig éppen belefér-csapta össze tenyerét Peti,majd felvette az asztalról a sörét.
-Menjünk -felelte Márk.
Ahogy a bátyám a szobája felé vette az irányt ,Márk visszanézett,de nem igazán tudtam mit látok az arcán,a szemében.

Eléggé összezavart az előbbi pár perc. Márk nagyon helyes srác,barna haja és szürkés kék szemei vannak,a teste izmos. Jóval magasabb nálam. Igaz a 160cm-nél nem nehéz magasabbnak lenni. 😀
Mindig úgy néztem Márkra,mint a bátyám haverjára sosem úgy,mint egy pasira. Egészen eddig. Nem értem mi volt ez az egész? Mi lett volna,ha Péter később érkezik?

-Min gondolkozol?
-Márk,a frászt hoztad rám-ugrottam meg kissé
-Bocs,nem tudtam,hogy ilyen ijesztő vagyok.
-Nem vagy az ,csak elbambultam ,fáradt vagyok-mondtam.
-Kicseréled ezeket? -rázta meg a kezében levő ,immáron üres,sörösdobozokat.
-Ez gyors volt-mondam
A válasz egy amolyan "hátezvan" grimasz volt .
-Dobd ki őket-mondtam,majd a hűtő felé fordultam,lehajoltam a sörökért,közben magamon éreztem Márk tekintetét.
-Tessék-nyújtottam felé a dobozokat.
-Kösz-felelte,majd kezeit a kezeimre tette,miközben végig a szemeimbe nézett,majd lassan átvette a kezébe a dobozokat és hátrálva indult vissza a szobába.

Pár perc múlva kész lett a vacsi,terítettem,szóltam Petinek .
-Húgi,egy teríték lemaradt!-szólt a bátyám
-Nem maradt le. Fáradt vagyok,megfürdöm és lefekszem.-mondtam.
Márkra néztem,aki szomorúan biggyesztette le a száját egy pillanatra.
-Minden ok?-kérdezte Péter.
-Persze,csak hosszú volt ez a nap. -erőltettem egy mosolyt az arcomra és előbb a szobámba ,majd a fürdőbe mentem. Tele engedtem a kádat és elmerültem a habokban.

-Ez oltári finom-hallatszott be Peti hangja. Ezen elmosolyodtam.
-Tényleg finom-helyeselt Márk.
-Neked nem tűnt furának Regi?-kérdezte Márkot a bátyám
-Nem,nem tudom -felelt-biztos fáradt,ahogy mondta-nyúzottnak látszik
-Sokat dolgozik,ideje lenne váltania. És valami pasi se ártana neki.
-Nincs senkije?-érdeklődött Márk
-Nincs,mióta az a barom Zoli félredúgott,azóta nincs.-mondta Peti
-De az elég régi story,nem?
-De kb. 2éve volt .

Most ezek komolyan rólam dumálnak kint. Az agyam eldobom.Nem voltam kiváncsi a többire és kiszálltam a kádból,magamra tekertem a törölközőt és a szobámba vonultam.
-Regina! - szólt Márk,mire az asztal felé fordultam-Nagyon finom volt a vacsora mosolygott.
-Egészségedre-feleltem és tovább haladtam a szobám felé.
Az ágyamra vágódtam és a papucsom orrát bámultam. Hirtelen nem tudtam mit érzek,eszembe jutott Zoli,hogy eltelt 2év és alig-alig léptem tovább. Egy helyben toporgok,pedig az idő pereg . Pár hét múlva 25éves leszek és olyan vagyok,mint egy vénkisasszony. Percekig morfondíroztam magambam,amikor kopogtam a szobám ajtaján. Peti volt az.
-Regi,baj van?-nézett rám ijedten.
-Nincs semmi-ráztam meg a fejem.
-Furcsa vagy.
-Fáradt vagyok. Ennyi . Most lesz 4napom,hogy kipihenjen magam-mosolyogtam a testvéremre.
-De ha bármi van szólj!
-Rendicsek-öleltem meg Petit.-most menj ,nem akarlak elrabolni a barátodtól.
-Márk már lelépett . Holnap melózik.
-Értem. Most felöltözöm,mert megfagyok. Jó éjt!
-Jó éjt-nyomott egy puszit a homlokomra Peti és azzal kiment a szobából.
Pizsit húztam és gondolataimba temetkezve elaludtam.

A Szakácsom És ÉnWhere stories live. Discover now