'-Ti-am spus ,Kim, nu vreau sa vin cu tine la curse ilegale doar sa-ti vezi iubitul
-Te rog,Sky ,fa asta pentru mine '
Si uite asa am ajuns aici ,in port,la curse ilegale de masini. Nu ma pasioneaza chestia asta,dar nu poti refuza fata de catelus a prietenei mele. Kim imi este ca o sora, dar de cand umbla cu Alan e schimbata. Pe Alan l-a cunoscut intr-un accident,surprinzator,alternativ imprietenandu-se si cu mine. Alan era de treaba,avea un corp bine facut,dar nu era genul meu.Cum nici cei 40 de baieti obligati de minunata mea prietena sa iasa la intalnire cu mine ,nu erau de genul meu.
Aveam 21 de ani,dar nu m-au interesant in mod special barbatii niciodata. Ma axam pe cariera mea,fie ea josnica.
-Sky,mai esti cu noi? spune prietena mea fluturandu-si mainile exasperata prin fata mea.
-Usor Kim , mai ai nitel si iti iei zborul. spun eu si reusesc sa scot un zambet de la ea
Se aude un pistol,semn ca(,) cursa a inceput. Ne grabim spre locurile amenajate si il cautam cu privirea pe Alan. Este al doilea,in fata lui fiind un BMW negru,mat. Aveam un sentiment ciudat.
Cursa se sfarsise, fiind castigata de tipul cu BMW negru.Deoarece era inca devreme,am hotarat sa ne oprim la o terasa,pentru a manca.Eram lihnita.
-Cine era tipul din fata ta? intreb involuntar eu
-Black.Este cel mai bun racer d-aci.
-Si de ce nu l-am vazut niciodata p-aci? intreaba prietena mea,confuza
-Pentru ca nu concureaza mereu.Se ocupa cu transporturile de droguri pentru persoane mari din Mafie. Rar concureaza,dar si atunci castiga. Este poreclit 'Demonul'
-Interesant. spun eu
* * *
Am castigat. Se pare ca dupa multe luni de absenta pe pista,tot sunt cel mai bun.Dupa ce-mi incasez banii ,hotarasc sa merg intr-o terasa,pentru a ma relaxa.
Intru acolo,si il vad pe Alan. Alan este un sofer bun,si imi este ca un frate.
-Buna,Alan. spun eu si atrag atentia celor doua domnisoare care-l insoteau.
-Buna,Ryan.spune si ma ia in brate barbateste. Ia un loc
Ma asez la masa lor,el incepand cu prezentariile
-Ea este Kim,iubita mea. spune el si arata spre bruneta de langa el
-Incantat de cunostiinta,eu sunt Ryan. ii spun eu
-Iar ea este Sky,prietena iubitei mele.spune si arata spre blonda care nu era atenta la conversatie,ridicand doar o mana in aer insemnand 'buna'
I-am ridicat barbaria cu doua degetele,si i-am intalnit ochii de un caprui izbitor. Ea a clipit de 2 ori confuza.
-Bun venit in lumea noastra. spun eu si ii las barbia jos. Eu sunt Ryan. Ryan Black
-Deci tu esti 'Demonul'?-Chiar eu. spun mandru,apoi o vad cum se ridica de la masa
-Eu plec. Pa Kim,vorbim maine. Pa,Alan
-Stai Sky. spune bruneta. Cu ce ajungi acasa?
-La asta nu m-am gandit,o sa chem un taxi. spune dandu-mi o idee
-Te duc eu. spun sorbind din sucul rece.
-Nu,mersi. Ma descurc
-Nu a fost o intrebare. spun uitandu-ma invingator la ea,lasand pe masa banii pentru suc.
-Aveti grija. striga cei doi in urma noastra.
Cica aveti grija. Ce se poate intampla?
-Si acum ce facem? ma trezesc sa intreb dupa 1 ora de la pana
-Nu trebuia sa o iei pe drumul ala. zice ea inca razand de reactia mea cand am facut pana. Ma dadusem jos din masina,si ii spuneam cauciucului ca o sa fie bine,o sa-l vindecam.
-Cam cati kilometri mai sunt pana la casa ta? intreb eu
-Cam 3 km.
-O luam pe jos si lasam masina aici ?
-Da
Si am pornit la picior. Dupa ce ne-a alergat un caine,m-am impiedicat de vro 3 ori si am injurat un motociclist am ajuns acasa la ea. Eram frant,la fel si ea.
Da sa intre in casa,dupa ce-mi multumeste ,dar o opresc.
-Nu ma primesti si pe mine in casa?
-Ai innebunit?
-Nu,dar avand in vedere ca masina mea e la 3 km distanta cu cauciucul spart si fara roata de rezerva,si sunt frant de oboseala ,pentru ca tu ai vrut s-o luam pe scurtatura.
-O sa-ti aduc o patura,gazonul e destul de confortabil. zice si fuge in casa
S-o crezi tu.CAPITOLUL 2
Sper ca e destul de amuzant,n-am vrut sa va tin in starea aia de tristete din capitolul 1
LA MEDIA SKY
CITEȘTI
Last hope
RomantikEa un înger ce se roagă -El un demon ce visează O ultima sperantă. Asta îl leaga pe Ryan de Skyler. O poveste de dragoste, urmată de o tragedie ce le va schimba mentalitatea .