Au trecut 2 saptamani. 2 afurisite de saptamani in care am fost cu moralul la pamant,in care nu am dat de Black. Dupa sarutul ala,nu l-am mai vazut. Am fost fraiera. Pentru un moment chiar am crezut ca ma place sau ceva de genul..dar el de fapt a vrut sa ma foloseasca si dupa sa dispara.
De ce ma afecteaza asa?E imposibil sa-l plac. Dar totusi,cand sunt in preajma lui simt ceva inexplicabil. Oare..il iubesc pe Black? Asta-i ceva nou ,pentru ca toti iubitii mei au fost niste tocilari plictisitori.Dar Black e diferit..are acel ceva care atrage ca un magnet. Nu mai punem la socoteala si corpul lui de zeu care imi suceste mintile.
Oricat imi place sa-mi amintesc de Black,doare.
Si poate pentru ca m-a sarutat si dupa a disparut fara urma.Recunosc,sarutul ala...a fost bestial.
Si nu pentru ca saruta bine,ci pentru ca a pus suflet in el,dar asta e doar o parere ,care e gresita avand in vedere faptul ca fuge de mine.
Inca simt mirosul lui,buzele moi si catifelate,respiratia lui sacadata,ochii aceia patrunzatori,parul care te indeamna la pacat.
Recunoaste,Sky.
Te-ai îndragostit de Ryan Black.
* * *
De ce iubirea doare?
E întrebarea care ma bantuie de cand am sarutat-o pe micuta mea.
Imi aduc aminte fiecare secunda,fiecare respiratie,fiecare fir de par blond care-mi mangaia bland faţa, fiecare cută a buzei. O tin minte pe micuta mea in totalitate.
Dar totusi. Am ales sa plec de langa ea dupa marele sarut. Cine isi imagina ca un sarut poate trezi atat de multe sentimente ascunse temeinic intr-un coltisor din inima mea?
Adevarul este ca.. imi e frica. Imi e frica de ce imi poate arata iubirea. De noi descoperiri.
Imi mai doresc sa-mi pot strange inca odata pitica in brate. Sa ma deschid,sa dau drumul sentimentelor,sa uit de orgoliu. Skyler ma innebuneste.
Pe zi ce trece,dorul de ea e tot mai des. Ma distruge. Nu am mai vazut-o de 2 saptamani.
2 saptamani in care mi-am plans de mila. Problema noastra este că amândoi suntem plini de orgoliu și niciunul nu e gata să renunțe la asta.Orgoliu distruge tot. Distruge vise,iubiri,sperante si chiar si impliniri.
De 2 ore stau privesc neputincios in telefon. S-o sun? Daca e cu Daniel ăla? Daca m-a uitat?Daca a uitat sarutul nostru? Hai,Black,fi tare. Nu are cum sa uite acel sarut. Cel putin,tu nu l-ai uitat si l-ai resimtit in fiecare vis,in care ea era personajul principal.
Se joaca prin mintea mea,ma innebuneste,ma ucide lent. M-am indragostit de Skyler si nu pot face nimic din cauza orgoliului.
Nu pot renunta la Skyler din cauza dependentei de orgoliu.
Apuc repede telefonul
'Ăăăă,bună Skyler. Sunt eu,Ryan.
Pai stii..am putea iesi maine la un suc ,ceva? In calitate de prieteni,normal'
Trimis.
Inima imi bate intr-un ritm alert.
M-am îndragostit de Skyler,la naiba
***
Bunăăă
Cred ca ati observat.
Am schimbat coperta si titlul .
Titlul pentru ca mi se parea nepotrivit pentru povestea asta,si coperta pentru ca cealalta nu mi se parea prea atractiva.
Am observat ca mi-au crescut ochisorii relativ mult,si pentru asta voiam sa va multumesc ♥
CITEȘTI
Last hope
RomantizmEa un înger ce se roagă -El un demon ce visează O ultima sperantă. Asta îl leaga pe Ryan de Skyler. O poveste de dragoste, urmată de o tragedie ce le va schimba mentalitatea .