Capitolul 6

29 4 7
                                    


Razele soarelui imi mangaiau bland fața îndemnându mă sa mă trezesc pentru o noua zi frumoasa. Dar aceasta este o iluzie.
Alarma suna de 15 minute,iar razele soarelui îmi deranjeaza somnul mult prea prețios. Mă scol cu greu din confortabilul meu pat și încep să mă pregătesc pentru o noua zi.
 Este luni,deci iar școala. Mă îmbrac rapid ,după un duș revigorat,îmi iau cheile de la mașină și pornesc în viteză spre școală.
Ajunsă acolo,îmi iau cărțile din dulap,și pornesc ușor spre clasa. Deoarece am ajuns mai devreme ,decid să îmi verific telefonul deoarece nu am avut timp azi dimineață.

  Deschid mesageria și observ un mesaj de la ...Ryan?? Deci după 2 săptămâni i s a făcut dor de mine. Stai,de ce mi-ar păsa? Deschid mesajul în silă și toată lumea mi se prăbușește. Ryan m-a invitat sa bem un suc. În calitate de prieteni,normal. Dar totuși.. 

Nu pot să afirm că nu m am indragostit de el. Cred că ar trebui sa scap de dragostea asta. Nu s-ar uita la mine niciodată. Plus că are toate curvele la picioare . De ce m-ar vrea pe mine? Sau dorește o noua achiziție la haremul lui de tarfe??  

Nicio șansă,Ryan Black.
               
                                                                               *** 

 Stau pe canapea uitandu mă la televizor. Tresar la auzul soneriei telefonului anuntand un nou mesaj .  
    Tresar de doua ori la gândul că ar putea fi Skyler Mă întind după telefon,accesând mesageria.    "Buna ,Ryan Ar fi ok daca am ieși. Astăzi ,după ore,este ok?' 
 Entuziasmul.
 Acesta este sentimentul predominant acum. Mă simt că un adolescent la prima gagica agățată. Ii răspund repede că este ok,și că vin eu sa o iau.
 Inchid telefonul ,cu un zâmbet tâmp pe față. Ryan Black a.k.a Demonul nu poate sa reziste unei așa de mari bucurii..parcă aș fi la prima întâlnire. Oare să iau flori? Sa mă îmbrac in costum? Of fraiere ,ieșiți doar la un suc..mai este până la nunta.
  Gândul că voi petrece tot restul vieții alaturi de Skyler și vom avea 2 copii încăpățânați că ea,mă terifieaza ,dar intr-un fel pare o idee buna. O Skyler Jr, și un Ryan Jr.


                                                                                         ***



 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 10, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Last hopeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum