Pujaan Hati Encik Boss

2.7K 50 0
                                    

Prolog

"When I say I love you ,I mean about it.When I say I want to marry with you, I serious about it and when I propose you I hope you say yes." ujar jejaka dihadapan Tya dengan penuh romantis bertemankan tasik yang pindah diwaktu malam dengan berkeadaan melutut.

"Umi andai ini adalah kebahagian Tya izinkan Tya terima lamaran ini"desis hati Tya mengenangkan arwah ibunya.

"Sayang..??"panggil jejaka itu apabila melihat Tya hanya mengelamun tanpa memberi jawapan akan lamaranya sebentar tadi.

"Abang maafkan Tya"balas Tya kerana membuat jejaka itu tertunggu.

"Its okay..kalau ini masih terlalu awal untuk sayang tak apa.."keluh jejaka itu sambil hendak berdiri tegak semula.

"Abang Tya tak cakap apa pun lagi"

"Tadi sayang cakap-- " belum sempat jejaka itu menghabis kan kata Tya cepat-cepat memotong.

"Abang Tya terima lamaran abang and I'm ready to be your wife"

"Is that I'm on dreamland"soal jejaka itu sambil menepuk pipi kanannya.

"Nope dan ini dunia nyata"balas Tya dengan tersenyum melihat gelagat Eden Fakhri yang teruja.

"Terima kasih sayang"ujar Eden dengan penuh teruja sambil memegang kedua-dua tangan milik Tya.

Inilah gadis yang mencuri hati milik Eden Fakhri..bercinta selama beberapa bulan dan akhirnya mengikat tali pertunangan ke hubungan yang halal...


Pujaan Hati Encik BossWhere stories live. Discover now