Abim ve ben arabayla eve gidiyorduk. E5 karayolu yüzerinde arabamız arıza yaptı. Abimin uğraşlarına rağmen arabayı tamir edemedik. Abim bu işin böyle olamayacağını anladı ve yardım bulmak için bir benzin istasyonuna gideceğini ve benim arabadan ayrılmamamı söyledi.
Abim gittikten bir süre sonra sıkıldım ve radyoyu açtım.. Radyoda bir son dakika haberi verildi.
''E5 karayolu üzerindeki deliler hastanesinden şizofren tespiti konulmuş bir hasta kayıptır. Lütfen bilgili olanlar yetkili yerlere başvursunlar.''
Bu haber üzerine resmen buz kesildim.. Hemen elim kapı kilitlerine yöneldi hepsini kilitledim. İyice korkuyordum. Abimin hemen gelmesi için içimden sürekli dua ediyordum. Ne yapacağımı bilmiyordum.
Korkulu gözlerle çevreme bakındım.. Daha sonra elim radyoya gitti ve kanalı değiştirdim. Hafif rahatlatıcı bir müzik buldum. Ağır ağır rahatladığımı hissedebiliyordum. Daha sonra müziğin arasından arka camdan bir ses geldi.
''TIK TIK ! ''
Dönüp bakmaktan korktum ve hiç bir şey olmamış gibi devam ettim.. Daha sonra ses daha da şiddetlendi..
'' TIK TIK TIK ''
Radyonun sesini yükselttim. Arkadan gelen seste yükseldi.. Artık duymamak için sesi son seviyeye getirdim. Bir süre sonra kapattım ve bekledim. Arka camdan yine ses geldi. Bu sefer devamlı bir sesdi. Titreyerek arkamı döndüm.
Şizofren abimin kellesi ile cama vuruyordu. Tık Tık, Tık Tık, Tık Tık ..