List 1

833 74 11
                                    

09. Luty 2017

Dzisiaj usiadłeś obok mnie podczas robienia projektu na lekcji. Oczywiście zarumeniłem się kiedy tylko na mnie spojrzałeś a ja szybko odwróciłem wzrok.

Nadal nie wierzę, że taki chłopak jak ty się do mnie nawet odezwał bo przecież..ja jestem zwyczajny.
Wyzywają mnie od emo i zdepresowanego dzieciaka a nawet nic o mnie nie wiedzą.

Oceniają mnie tylko po wyglądzie.

A Ty? Ty jesteś idealny.

Zielone oczy i brązowe włosy które zazwyczaj są w uroczym nieładzie.

Wygodne koszulki, jeansy i trampki są najczęstszym ubiorem u ciebie a jednak każdego dnia zachwycasz mnie swoim wyglądem kiedy tylko wejdziesz do szkoły.

Zawsze uśmiechnięty, miły, pomocny i uczynny.
Chodzisz do klubu siatkarskiego, dobrze się uczysz. Jesteś dla mnie poprostu ideałem. Nie! Tego nawet nie da się opisać!

Podkochuje się w tobie pełno dziewczyn ze szkoły. Zawsze wzdychają kiedy chociaż by przechodzisz obok nich.

A ja?
Ja jestem zwyczajny.
Mam czarne włosy, lekko szare oczy które zazwyczaj są podgrążone.
Zakładam ciemne bluzy, koszulki, jeansy i trampki. Plus do tego pełno sznurków na rękach. 

Jestem nieśmiały, mam niską samoocenę, nie podobam się sobie, źle się uczę. Nie jestem dobry w sporcie, wolę muzykę.

Różnie się całkowicie.
Jestem twoim całkowitym przeciwieństwem.

Dlaczego musiałem zakochać się akurat w tobie?! W kimś kogo nigdy nie będę miał!

***
Sam nie wiem dlaczego mnie natchnęło akurat na takie cuś..
Ale mam malutką nadzieję, że chociaż troszkę się wam podobało c:

(Wybaczcie, że taki nudny ale chciałem to już dokończyć i wstawić >.< )

Pa pa!

25 Listów Do Ciebie [YAOI]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz