Az önceki ses...Ya uyuduğumdan rüya görmüştüm ya da gerçekten bu bir çığlıktı. Ses Her nereden geldiyse yüksek ve yaklaşık beş saniye sürmüştü. Derinlerden geldiği gibi bu bir kız sesiydi. Hemen koridora gidip sesin geldiği yere koştum. Aslında korkuyordum ama merak bu,insana her şeyi yaptırıyor. Malesef merak duygusu ağır bastı. Her yere baktım. Yalnızca okulda ben ve diğer sınıflardan birkaç kişi vardı. Onlar da uyuyorlardı. Öyleyse bu ses nereden gelmişti? Ben de rüya gördüm düşüncesiyle sınıfa doğru yol aldımve sırama oturdum. Oturduğum anda gözetleniyor gibi hissettim. Saçmaladığım düşünerek tekrar korkuyla kafamı sıranın üzerine koydum. Aniden arkamdan ayak sesleri gelmeye başladı. Tanrım, kafayı mı yemiştim? Ilk önce çığlık şimdi de bu ayak sesleri... Zaman geçmek bilmiyordu. Bir an önce eve gitmeyi istiyordum. Ama ayak sesleri giderek bana doğru yaklaşıyordu. Ve birden durdu. Arkama dönüp kim olduğuna( ya da öyle bir şeyin olup olmadığına) bakmak istiyordum. Yavaş yavaş öğrenciler ve servisler gelmeye başlıyordu. Bunu bahane edip arkama bile bakmadan sınıftan uzaklaştım. Benim bu hayattaki en iyi arkadaşım Kate'dir. Siyah dalgalı saçları ve açık kahve gözleri vardı. Onunla aynı sınıfta değildik ama yine de çok iyi arkadaştık. Hemen Kate'nin sınıfına doğru gittim ama o daha sınıfta değildi. Sınıfa gitmek istemiyordum ama ortada sap gibi dolaşmakta istemiyordum. Galiba sınıfa gitmekten başka çarem kalmamıştı. En azından yavaş yavaş yürüyebilirdim. Malesef ne kadar yavaş yürürsem yürüyeyim sınıfa varmıştım. Sınıf kapısının önünde durdum ve dedim bir nefes alarak cesaretimi toplamaya çalıştım. İçeriye adım attım. Bir yandan da çaktırmadan gözlerimle etrafı kolaçan ediyordum. hiç kimsecikler yoktu. Yerime oturup sabit kalmak istemediğimden sınıfın penceresini açtım. Belki de beynime oksijen gitmediğinden değişik sesler duymuşumdur diye düşündüm. Yerime tekrar oturdum . Yine gözleniyor hissi içimi kapladı. Ama az önce baktığımda kimse yoktu. bunları düşünürken omzuma sıcak bir el dokundu. Arkamı döndüğümde ise ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖLGE
Mystery / ThrillerArkadaşlar bölümler hakkındaki düşüncelerinizi rahatlıkla yorumlarda belirtebilirsiniz:)