-1-

58 2 2
                                    

"Cloe, hadi artık kalk!"
Gözlerimi araladım ve daha kapalı olan perdenin desenlerine baktım.Açık tutunca yandığını hissettiğim gözlerimi yeniden kapattım.İçerisi soğuk olduğundan yorganıma sıkıca sarıldım ve sarıldığım anda yorganımın benden uzaklaştığını hissettim.
"Annee!"
Evet yine yorganımı almış ve kalkmam için onu benden uzaklaştırmıştı.Başka çare bulamayınca oflayarak kalkmak zorunda kaldım.Ve direkt lavaboya yöneldim.Yüzümü yıkayıp hazırlanmaya başladım.Ardından aşağıya indim.İndiğimde annem kahvaltıyı hazırlıyordu.Yanına gittim ve sol yanağına bir öpücük kondurduktan sonra ona yardım ettim.Kahvaltıyı yapıp dışarı çıktım.Dışarısı normal halinden biraz daha soğuktu.Her zamanki gibi ellerimi cebime koyup yüzüm aşağı dönük şekilde yürumeye başladım.Okul biraz uzaktı ama ben yürümeyi tercih ediyordum.Okula vardığımda rüzgardan dolayı dağılmış olan saçlarımı düzeltmek için lavaboya yöneldim.Orada kocaman ve boydan boya olan aynayı nedensizce süzdüm.Daha sonra kendime baktığımda burnumun kızardığını ve gözlerimin hafif sulandığını gördüm.Tabii saçlarıma baktığımda bir daha bakmamaya karar vermiştim.Saçım kıvırcık olduğundan küçük bir esintide bile dağılmayı başarıyordu.Aynanın karşısında saçımla biraz boğuştuktan sonra artık sınıfa gitmem gerktiğini hissettim.Sınıf kapısından içeri adim attığımda içimde birden kötü bir his oluşmuştu.Daha bizim sınıftan hic kimse gelmemişti.Sırama oturup kolumun üstüne kafamı koydum ve beklemeye başladım.
Ta ki o sese kadar...

GÖLGEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin