Part 3

5.3K 441 58
                                    

DIMANE SIH EDITORNYE? KOK KAGAK PERIKSA NASKAHNYE DENGAN BAEK, SIH?Kesibukan editor itu sangat padat. Dan katanye sih, editor itu kagak diwajibkan buat ngecek-ngecekin tulisan di dalem naskah ke internet (googling), untuk mengetahui ape tuh naskah boleh jiplak dari website/blog orang laen. Hmmm, untuk jaman sekarang kayaknye editor musti ngecek-ngecekin naskah lebih dalem, deh. Yah, namanye juga kite udeh berada di posisi serba GAMPANG.


Untungnye si penulis "A" udeh meminta maaf via . Beruntung, segala cercaan akhirnye terhenti setelah doi udeh minta maaf. Ya tau sendirilaaah, orang Indonesia kebanyakan pemaaf. Udeh dimaafin, trus lupa sama kesalahannye. Ya udehlah, bagus juga si "A" udeh ngaku, cuman pengakuannye musti dipublish juga tuh di website penerbit bahkan blog pribadinye. Kalo bisa, bikin pers conferencenye tuh trus dipublish di media massa. Kalo cuman di Twitter mah, dampaknye dikit. Followersnye aje baru 700an. Kesian juga sama para pembaca novelnye, kan, udeh beli novel yang kagak ada kreatif-kreatifnye banget.


Untuk alesan "A" bahwa tulisannye dicopas biar datanye akurat, tentu aje oon

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Untuk alesan "A" bahwa tulisannye dicopas biar datanye akurat, tentu aje oon. Dimane-mane kalo mau tulisannye dibilang akurat, ya musti dicantumin sumber atau daftar pustaka. Sayangnye, AIHVJ itu berupa novel, sih. Agak aneh aje ye kalo ada novel yang ada daftar pustakanye. Ya cara terbaeknye cuman dengan melakukan parafrase.Jujur aje, sebenernye gue kecewa juga karena makin banyak penulis merangkap sebagai plagiator. Contoh kasus yang ditulis Wikipedia () antara laen :
Heller Keller dituduh pada 1892 menjiplak cerita pendek dari karya Margaret T. Canby. Ia diadili di depan, dan dibebaskan dengan selisih satu suara. Ia menjadi paranoid akan plagiarisme sejak itu dan khawatir bahwa ia telah membaca The Frost Fairies namun kemudian melupakannya.Alex Haley dituntut oleh Harold Courlander karena sebagian novelnya dituduh meniru novel Courlander The African.Dan Brown, penulis The Da Vinci Code, telah dituduh dan dituntut karena melakukan plagiarisme dua kali.Novel pertama How Opal Mehta Got Kissed, Got Wild and Got a Life, dilaporkan mengandung jiplakan dari setidaknya 5 novel lain. Semua bukunya ditarik dari peredaran, kontraknya dengan Little, Brown, and Co. ditarik, dan sebuah kontrak film dengan Dreamworks SKG dibatalkan.

You're What You WriteTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang