12.03.2017
Sevgili günlük
Sanırım bu sana son yazışım.Artık dayanamıyorum, bekleyemiyorum,kahve kokulu çocuğu bekleyemiyorum.Belkide yalan söylemiştir,belkide şuanda sevgilisiyle bir film izliyordur, yada belkide beni bekliyodur.aynı benim onu beklediğim gibi.Ama sadece belki...
Yıllar önce bu uçurumda karşılaşmıştık ve bana burada beklemem gerektiğini hemen geleceğini söylemişti.Peki geldimi? Hayır,gelmedi...
Şimdi karşılaştığımız yerde sonsuza dek seni beklemek üzere atlayacağım.Günlüğümün kapağını yavaşça kapatıp yere bıraktım.ve uçurumun kenarına doğru yavaş ve korkusuz adımlarla ilerledim,gözlerimi kapattım,kollarımı iki yana doğru açtım ve gözyaşlarımı serbest bırakarak kendimi aşağıya attım.
Bir el ayak bileğimi yakalayarak beni aşağıya doğru çekmeye başladı. gözlerimi açtığımda kendimi bir kafesin içinde buldum. Karşımda masallardan tanıdığım deniz kızı duruyordu.
saçları sarı,gözleri lacivert,kuyruğu beyaz renkliydi. bana doğru yaklaştı ve bunları söyledi.
"şimdi bana kim olduğumu ve nasıl suyun altında nefes alabildiğini soracaksın sanırım.Sen sormadan anlatayım.Ben sana bilmen gereken şeyleri söylemekle görevlenen kişiyim ve şu nefes alma işine gelirsek suda nefes alabiliyorsun çünkü senin annen su baban da ateş elementi yani bu durumda sen ve abin lanetlenmiş oluyorsunuz.Sen suya,abin ateşe hapsolmuş oluyor ve bu durumdan da sadece bir şekilde kurtula bilirsin ama bunu sana şimdi söyleyemem.Pazar günlerine dikkat et."bunlar da ne demek oluyor şimdi böyle.Pazar günlerine neden dikkat etmem gerekiyor ki of her şey çok karışık ben acımı dindirmek için atlamıştım ama sanırım durum daha kötüye gidiyor ve bunu sadece ben durdura bilirim ama nasıl?
Arkadaşlar bir hata oldu eski bölüm Yayımlanmış ama ben onun yayımlamak isyemiyordum ondan yani asıl bölüm bu okuduğunuz için teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-DENİZE TUTSAK-
FantasyBir kız düşünün ki, denizde kapalı kalmış. Bir adam düşünün ki, bu kıza aşık olmuş. Bir hikaye düşünün ki, sonu ölümle bitmiş. Bir ölüm düşünün ki, içinde soğuk bir aşk gizliym...