Okula gitmek için hazırlanırken Açelya
Odama girdi."Hilal iki dakika konuşabilir miyiz?"
"Ne oldu?"*tripli bir şekilde*
"sende Alara nın tarafında mısın yoksa benim mi ,bak idil ve ışıl ile 4umuz arkadaş oluruz ."
"Açelya. "
Açelya duvara bakarken birden yüzüme bakar ve;"evet?"
"Noluyor sana? !. Bizi istemiyorsan defol git! Alara benim arkadaşım . Sen sen *durdum bir an ve;*Sen kuzenimsin ama asla arkadaşım olamazsın!"
"Ya sadece bi kırtasiye olayı uzatmanın ne anlamı var!"
"Kırtasiye değil sen az önce alara yı dışladın."
Alara o arada bizi dinliyor olmalı ki kapım bir anda pat diye açılıp içeri alara girdi.
"Senin ben varya!-"
"Alara sakin"
"Sus ,sus Açelya kes sesini . Bütün eşyanı topla ve bu evden defol git!!"
"Alara aşma. "
"Hilal sende duymadın mı? ?"
"Tamam ama -"
" sanki umrumdaydınız giderim. "
"Iyi idil ve ışıl ile küsünce karşımıza gelme!"
"Size kalmadım"
"Defol git yoksa ss..-"
"Hey hey sakin. Sende git burdan"
"Hilal sendemi ama kabul etmiştin."
"Ne!"
"Hayır hilal kabul etmedi sizi dinledim. "
Açelya " iyi" dedi ve gitti. Ama Açelya dab bunu beklemezdim. Bence bu bir rüya ve uyanacağım .tam durdum gözlerim doldu annem ve babam aklıma geldi onlarda böyle ayrılmıştı. Kavga . Alara bana döndü gözlerimin dolduğunu anladı bir an durdu ve sarıldı bana. Gözlerimden yaş akmaya başladı ve ;"annen ve baban aklına geldi degilmi"
Nasıl anlatmıştı beni ... kafamı evet dercesine salladım. " Üzülme boşver gel hem geç kalıyoruz "dedi. Bende omuzum ile tamam dercesine silktim ve hazırlamaya devam ettim...Okula gidince sıraya geçtim ilaç'a ihtiyacım vardı yani müziğe.
Model Dünya tek Biz ikimiz
Bir an başım döndü sanki kulağım çınlama sesi oldu ve gözlerim karardı.
------''''''''''______------''''''''________-----'
Gözlerimi açtım HASTANEDEYDİM ! Etrafa bakındım ve evet evet hasteneydi. Doktor girdi." Merhaba Hilal" dedi ancak ben şaşkınlık içerisinde merhaba dercesine konuşamadım kafamı eğdim.
"Kötü bir haberim var "dedi
Odadaki Alara yı çıkardı doktor. Açelya gelmemişti.
Dedi ki doktor "Hastasın Hilal , üzüntü den Astım Hastası sın."Hihiihhihiih merakla bekleyin ihihiihih
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
《Seslerdeki Sesizliğim》
Dla nastolatkówHayatın sadece hep tamam deyip susan kızın yükselişi