~Paula~
Jesteśmy w Buenos Aires i za tydzień Sylwia ma być na Young Stars. Nie wiem czego ale się boję. Tata został w Warszawie. Jestem z Jeremim, Sylwią i z mamą. Przyjechaliśmy na miesiąc a ja dalej jestem zła na mamę że wcześniej nic nie powiedziała. Ale dobra nie przejmuję się tym zbytnio.
Jestem ciekawa jak będzie wyglądać mój pokój.~Sylwia~
Nie wiem co powiedzieć. Chodzi o Young Stars. Fakt, byłam już na tym lecz czegoś się boję. Taki lęk który jakby zakazuje mi otworzyć się na świat. A już wiem! Chodzi o to że gdy Paula się chciała... nie chciała żyć to powinnam jej powiedzieć o tym jak ja też to robiłam. Powiem jej po jutrze.
~Artur~
Sylwia i Paulina się jakoś dziwnie zachowują. Trochę się o nie boję co będą teraz robiły. Chodzi o to czy znowu będą chciały odebrać sobie życie żyletką to i ja będę musiał coś sobie zrobić.
~Kacper~
Co u Pauliny? Tego nie wiem. Trochę mi jej szkoda. Tak wiem to dziwne ale taka jest prawda. Też mi jej brak. Chciałbym by do mnie wróciła ale tak już się nie stanie. Okazałem się zdrajcą.
~Asia~
Nie jestem zainteresowana tym co się stanie Paulinie. Pewnie jest w szpitalu i leży. Umiera. Ale mnie to nie obchodzi. I dobrze. Mam nowego chłopaka bo zerwałam z Kacprem. Jestem teraz szczęśliwa. Mam nową BFF. Nazywa się Karolina. Jest taka jak ja i się cieszę z tego powodu.
Heja😆😆😆
To nie rozdział tylko myśli Asi,
Kacpra, Artura, Sylwii i Pauli. Co będzie dalej? Nikt tego nie wie 😊
Jeszcze dziś lub jutro nowy rozdział😄 Sorki że przez kilka dni nie Pisałam nowych rozdziałów. Ale za bardzo czasu nie mam😲 Za dużo zajęć😖 Ale już dziś jest😜😝😎😊😉😇😇
CZYTASZ
Spotkanie
FanfictionTa książka opowiada o 13-letniej Paulinie która dowiedziała się że jej siostrą jest Sylwia Przybysz. Paulina nigdy nie lubiła jej piosenek, ale gdy się dowiedziała że ma taką siostrę to od razu się ucieszyła, że będzie się mogła pochwalić swojej BFF...