A busy day

48 5 3
                                    

Trebuie sa plec la facultate.Ma îmbrac în ceva decent sa fac o impresie buna profesorilor:colanți negrii,camasa alba și un pulover de culoarea maro deschis și ma încalț cu niște conversi.
Cobor jos și le dau fetelor mesaj ca plec la facultate.L am rugat pe tata sa ma ducă cu mașina pentru ca deja întârziasem.Aaa am uitat sa va spun ca Ella și Zoe erau cu mine în același clasa la facultate?!Da am uitat.Daca nu  erau și ele cu mine era plictisitor.
  Intru în clasa alergând și am intrat trântind ușa.Doamna profesoara era în clasa.Au început toți sa rada ,mai ales Ella și Zoe. Deci nu am început ziua prea bine.
  După facultate a trebuit sa merg la niște cursuri pentru a lua carnetul de conducere deoarece sunt paralela cu mașinile și condusul lor.😆
   După cursuri Chris mi a trimis mesaj dacă pot veni la un film și cu ceilalți prieteni.Normal ca vroiam sa ma duc dar trebuia sa ii duc niște cărți fratelui meu aiurit la liceu ca normal ca trebuie sa uite ceva mereu.Chris m a dus el cu mașina acasă și apoi la liceul lui Jack.
  Apoi am mers la film.Era de comedie.Am leșinat de ras.Dupa film m am bucurat ca în sfârșit sa a terminat această zi grea.
  Da..prea mare bucuria părinții mei erau plecați și i au dat voie lui Jack sa meargă la o petrecere."Dar" trebuie sa merg și eu cu el.What??De ce?Ca bodyguard sau ce?A trebuit sa ma duc cu el.Si am stat acolo leșinata de somn pe un scaun.Pe la 7 dimineața ma trezește.. sa plecam acasă. Eu la ora 8 trebuia sa fiu la facultate.Nu mi a venit sa cred.Am luat repede un taxi și am zburat acasă.
⬆➡Vedeți continuarea în capitolul 3
 

A story...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum