Hei...Nu am mai scris deoarece nu am avut timp.Da...facultatea...
Ce frumos e afara!2 martiee!Ne putem îmbracă în haine mai subtiri,colorate,eteste mai cald!
Ieri am primit doua cadouri foarte frumoase de la Zoe și Ella.Acum eu și Zoe avem simboluri ale prieteniei,doua lanticuri,iar Ella mi a dăruit o bratara roșie foarte frumoasa.Deci le ador😍,însă eu nu le am luat nimic...ma simt asa prost...am fost sa le cumpăr profesorilor și am rămas doar cu 2-3 lei...Nu puteam sa le iau cv la banii ăștia..de fapt un mărțișor dar eu voiam ceva mai special.Scuze...ma revansez promit! :((
ORA 9:00 trebuie sa ma pregătesc de facultate.In sfârșit ne a schimbat programul semestrial.Sunt ore mai ușoare. MA IMBRAC ÎNTR UN TRICOU ALB CU NIȘTE BLUGI ALBI.Imi pun o șapca colorata și înflorata ca totuși a venit primavaraaa!Și totodată îmi iau și ghiozdanul plin de carti😐.
De fapt aveam ore de la 9,sportul,dar m am dus la 10...(urăsc sportul,nu pot sa fac sport,e greu,mai ales gimnastica).
Deci mi se tot atribuiesc niște defecte,de ex în limbajul lor "Nu-i buna"ce naiba sa fie buna?! Apoi "nu are forme" orice om de pe acest pământ are,însă ar trebui sa spuneți "nu are firme asa cum as vrea eu" dar,nu ma las afectata de aceste vorbe.Acesti bârfitori nu m au controlat ca sa îmi spună ei mie ce am și ce nu am..Mda..."E slaba..." și ce?Poate ca îmi doresc și eu sa fiu puțin mai grasa dar nu pun pe mine naiba..nu pot...Iau pastile,degeaba!Asta sunt eu și gata.Eu nu am vorbit/bârfit pe nimeni despre cum e,ce are,ce nu are,ce as vrea sa aibă..mi am văzut de treaba mea.
Asa deci trebuia sa spun chestia asta..cred ca multi oameni sunt în situația mea...Dar nu ii ascultați pe ceilalți.Si pe mine m a afectat treaba asta..Dar am mers mai departe.
■HAI CU CITITUL POVESTII MELE!LIKE-IRI ȘI COMENTARII DACĂ VA PLACE!❤