Am pus repede niște haine pe mine și am plecat spre facultate.Nici măcar nu am mai intrat pe telefon. Ajung la facultate,și nu era nici un student pe acolo...ciudat...Când îmi verific telefonul "44 de mesaje necitite" de la Zoe și Ella "Astăzi nu facem ore.Sarbaroresc profesorii nu știu ce eveniment."
Deci m am grăbit atât degeaba?!Eram moarta de somn adormeam mergând.Am luat din nou un taxi sa ma duc acasă. Ce sa vezi...Am adormit în taxi.😂😪Striga săracul taximetrist la mine "Domnișoară treziți-vă!Am ajuns."Într un final m am trezit dar eram cu o fata speriata de bombe și obosita.
Ajung acasă. Urc direct în camera mea sa dorm mult și bine. Imi iau pijamalele și ma bag în pat.
Atipesc puțin și aud ca cineva tot clansoneaza.Cine naiba e?Erau prietenii mei nebuni înghesuiți toți în mașină și trecuseră sa ma ia sa mergem sa cumparam o pizza si sa o mancam la Dylan acasă. Le am zis ca nu vreau sa merg dar Dylan m a împins în mașină și eram ca naiba în pijamale.Au cumpărat pizza și când am ajuns la Dylan m am așezat pe canapea și am adormit.Dormeam de 4 ore iar pe mn nu ma mai trezea nimeni.Cand m am trezit toți râdeau subtil și au ieșit din sufragerie.Intru pe Instagram și vad pe profilul fiecăruia poze cu mine dormind.Aolo deci nu cred ce mi au făcut!
La cati nervi aveam am ieșit din casa nervoasa.Ei au zis ca vor șterge pozele și ca este ceva de amuzament.😐Apoi am mers fiecare acasă,pozele au fost șterse și ziua asta obositoare s a încheiat cu bine.Ma bag din nou la somn.
■Sper ca va plac capitolele pe care le am postat!Good night!🤗