25 | NCT

2.8K 247 88
                                    

(This chapter includes all of NCT sub units, NCT U, NCT 127 and NCT Dream :D)

Hansol : Hansol merupakan seorang yang pendiam.

Johnny : Johnny menjadikan Usher sebagai idolanya.

Taeyong : Taeyong berkongsi bilik dengan Johnny. 

Yuta : Hobi Yuta adalah bermain bola sepak.

Kun : Kun boleh membuat koreografi sendiri tanpa bantuan orang lain. (Kasper feels challenged lol)

Doyoung : Doyoung memenangi tempat pertama dalam Gyeonggi Youth Arts Festival 2013.

Ten : Makanan kegemaran Ten ialah kek coklat, kerana rasanya yang boleh menenangkan.

Jaehyun : Antara semua ahli, dialah ahli yang kerap bangun awal.

WinWin : Jenis darah WinWin ialah B.

Mark : Sunbaenim kegemaran Mark ialah Xiumin. 

Haechan : Haechan dianggap ahli paling kelakar dan sangat bagus apabila membuat lawak.

Jeno : Jeno dianggap sebagai gabungan antara Amber f(x) dan Donghae Suju oleh peminat. 

Jaemin : Jaemin mengaku bahawa dia menyukai Tiffany Girls' Generation.

Jisung : Jisung pernah muncul dalam muzik video U-Know berjudul 'Champagne'.

Chenle : Subjek kegemaran Chenle di sekolah ialah Matematik, Muzik dan Gimnastik. 

Renjun : Renjun berasal dari Jilin, China.

Btw masa Mama ritu Jisung comel tho :3 

k-facts (◕ㅅ◕✿) | k-idolWhere stories live. Discover now