Leeteuk : Leeteuk menjadi trainee sejak usianya 13 tahun.
Heechul : Heechul pernah terlibat dalam kemalangan sewaktu pulang dari pengebumian bapa Donghae pada 10 Ogos 2006. Dia pernah mempunyai rod besi di dalam kakinya untuk tujuan rawatan. Sehingga kini, dia masih merasa kesakitan tersebut dan tidak boleh untuk menari dengan banyak. (Itu sebab Heechul hanya ada dalam verse ketiga Black Suit)
Yesung : Yesung pernah dimasukkan ke hospital setelah pengsan apabila menyertai satu larian amal dan dia berlari sejauh 70km. Hawau.
Kangin : Kangin dikenali sebagai seorang yang sangat petah bercakap.
Shindong : Shindong ialah choreographer untuk Super Junior. Saiz bukan penghalang! Wuhuu
Sungmin : Sungmin obses dengan warna merah jambu.
Eunhyuk : Jika sudah berkahwin, Eunhyuk tidak benarkan isterinya untuk bekerja. "Saya akan mendapatkan wang secukupnya, tetapi dalam masa yang sama saya akan bantu isteri saya untuk membuat kerja-kerja rumah. Saya juga membasuh pinggan mangkuk di dorm. Jika makcik pembersih tidak datang pada hujung minggu, sayalah yang akan membasuh semuanya,"
Siwon : Siwon tidak terlibat dengan comeback SJ Black Suit kerana insiden anjingnya. Anjing daripada keluarga Siwon telah menggigit salah seorang jiran mereka dan menyebabkan kematian.
Donghae : Donghae sangat suka akan kanak-kanak dan anak anjing. (Plus dia senang menangis kahkahkah)
Ryeowook : Jika Ryeowook seorang wanita, dia akan mengahwini Donghae.
Kyuhyun : Kyuhyun menjelaskan bahawa apabila dia tidur, dia akan berdengkur dengan sangat kuat dan akan mengigau. Kyuhyun juga enlisted pada 25 Mei 2017 dan berkemungkinan akan kembali pada 24 Mei 2019. (I miss him so much huwaaa)
Zhoumi : Zhoumi sudah menempa nama di China melalui nyanyian pertandingan MC.
Henry : Henry sangat rapat dengan Amber f(x) dan memberitahu bahawa mereka selalu keluar bersama-sama.
YOU ARE READING
k-facts (◕ㅅ◕✿) | k-idol
CasualeKetahui fakta-fakta menarik dan kelakar tentang selebriti Korea kegemaran anda!