₪₪¤2.BÖLÜM¤₪₪

18 4 0
                                    

Güneş batan ayın yerini almış bulutların arasından yükseliyordu. Endral Krallığı'nda doğan güneş halkı selamlarken Prens Edward ve Ander krallık ordusuyla antreman yaparken Kral Devon ise General Rose ile savunma tektikleri geliştiriyorlardı. General Rose esmer,güzel ve otoriter biriydi. Bundan yılar öncesinde Prens Ander ile bir ilişkileri vardı. Prens Ander ise çapkın,yakışıklı,mavi gözlü,ve çokta kadın düşkünüydü. Prens Edward ise daha çok ön planda olmayı seven,kibirli ve övünmeyi seven biriydi. Prenses Evanlyn ise cömert,etrafındakileri mutlu etmeyi seven ama yeri gerince bi okadarda cesur ve gözüpek biri olurdu.Muhtemelen krallıktaki kılıç kullanmayı bilen iki kadından biriydi,tabi diğeride General Rose'du. Kral Devon,Evanlyn'in dedesi,Prenslerin babasıydı.Evanlyn'in babası Prens Davit sarayda Gnome'ların lideri tarafından öldürülmüştü.Evanlyn o zaman 14 yaşındaydı. Gnomelar kendi çıkarları için herşeyi yapabilirlerdi. 10 yıl öncede yine kendi çıkarları için Mitchell'ın emirlerine uymuşlardı. Mitchell 15 yıl öncesinde sürgün edilmişti. Mitchell sürgün edilmeden öncesinde krallığın druid'i idi. Druidler 4 diyardaki en güçlü türlerdi. Herhangi birini büyü yaparak saniyeler içinde öldürebilirlerdi. Bildikleri onlarca güçlü büyü vardı. Mitchell ise bu büyülerden yararlanmıştı. Mitchell güçlerini geliştirmek, daha iyi hale getirmek için bir yol bulmuştu. En son yıllar önce denenmiş ve beraberinde dehşet getirmiş bir anlaşma. Mitchell bunun üzerine hiç düşünmeden bir anlaşma yapmıştı. Herkesin bildiği biriyle. Şeytanla. Rag-Nar. Rag-Nar çoğu kişi tarafından bir efsane olarak bilinirdi. Ama öyle değildi. Rag-Nar fanileri kullanarak onlardan beslenirdi. İnsanların,elflerin,gnomelerin, her şeyin korkusundan. Rag-Nar o zamanlar Mitchell'e bir teklifte bulunmuş, ve onunla anlaşmıştı. Anlaşmaya göre Mitchell ona bir Kalkan getirmeliydi. Dört diyarda  insanların ve elflerin kendilerine özgün yetenekleri vardı. Doğaüstü yetenekleri. Nadiren de olsa bazı yetenekler birkaç kişide olabiliyordu. Rag-Nar Mitchell'den ona bir  Kalkan ve Şifacı  getirmesini istemişti. Böylece kendini güçlendirerek istediği insanların zihinlerine,bdenlerine hâkim olabilecekti. Mitchell bu anlaşmayla eşsiz büyüler yapabiliyordu. Bu büyüler sayesinde Kralın Prensken O zamanların Kralı Arald'a hain bir şekilde; Gnomelarla iş birliği yapmış, saldırmıştı. Kendinden emin bir şekilde etrafındaki muhafızlara yeni kralınız ben olucam diye bağırmıştı. Tabi Krallığın muhafızları geçtikleri onlarca zorlu eğitimden sonra Mitchell gibi bir deliyi yenmek çok basit birşeydi. Şuan ise Mitchell 4 Diyardaki en kurak bölgede bulunan Gece Dağlarında Gnomelele yaşıyordu. Çirkin yüzlü gnomelar her seferinde pelerin örterlerdi. Bazı gnome'ler vahşice eğittikleri dev yaban domuzlarına binerlerdi. Gnome'lerle iş birliği yapmak kolaydı. Onlar altın ve para dicek her şeyi severdi. Bu sebepten Mithell onlara sürekli ödeme yapıyordu. Bir de Mitchell'in sağ kolu vardı. Kate. Mitchell Kate'i 13 yıl kadar önce bir köle pazarından bulmuştu. Çok hırçın ama sadâkâr bir insandı. Mitchell ihaneti en son ondan beklerdi. Kate uzun sarı saçlıydı. Hiç çıkarmadığı bir deri ceketi vardı. Bunu ona Mitchell hediye etmişti. Mitchell onu aldığı gibi eğitmeye başlamıştı. Böylece onu tekrar krallığa saldırdığında kullanabilirdi.

KIYAMET GÜNLÜKLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin