Het was ondertussen al ochtend.
We gaan bijna vertrekken naar school.Mijn zus roept:" Amélie. Kom eten, we gaan bijna vertrekken!
Ik kom! Roepte ik
Ik ga lopend naar beneden mijn zus heeft weer een lekkere boterham met
hagelslag gemaakt.
Ik ga snel aan tafel en neem meteen een hap.
Ik ga bijna flauwvallen van de honger.
Hmm.. super lekker zei ik.
Zij was een beetje aan het blozen en zei:" Dank je!
Oh en smakelijk zei ik nog snel.
Sem en Ibtissame antwoorden jij ook ;P
Ze eten trouwens het zelfde als je het wou weten.We zijn klaar en gaan met de voet naar school.
Een paar minuten later
We zien een hondje bijna op het straat, natuurlijk gaan we die hondje niet alleen laten.
We kijken naar elkaar en weten dat we zullen gaan naar die hondje en dat we gaan helpen te zoeken naar de eigenaar.We gaan niet te lang we zijn een half uurtje vroeger naar buiten gegaan dus we hebben nog tijd.
Ik ga langzaam naar de hond want als we allemaal gaan gaat het hondje bang zijn.
Ik stap stap voor stap, de hond kijkt naar mijn voeten met grote ogen. Je moet altijd je hand laten ruiken anders bijten ze! Dat deed ik, ik stak mijn hand uit en het hondje begint te ruiken. Langzaam begin ik te aaien. De hond veranderd van plaats en ik zie dat de hond aan het bloeden is! 1, 2, 3 plekken van haar lichaam is aan het bloeden! Ik bel meteen de politie!
De politie begint het gesprek!
Hallo, Met de politie waarmee kan ik helpen?
Hallo! Hier is een hond met 3 gesneden plekken! Het lijkt tenminste gesneden!
Waar bent u?
Ik gaf het adres en ze zeiden dat ze direct zouden komen.
De politie kwam en we legde alles uit.De hond werd naar de dierenarts gebracht. En de politie bracht ons naar school omdat we al te laat zijn. Tijdens de speeltijd Legde de agent alles even uit.
In de les.
De directie Komt de klas in en zei:" Er komt morgen een nieuwe jongen op school. Ik hoop dat jullie hem met respect zullen behandelen, en hem een leuke eerste dag op school geven. Zijn naam is: Bart.
Met die woorden verlaate zij de klas.Een paar minuten later was het tijd om naar huis te gaan op een tafeltje op de speelplaats zie ik Ibtissame. Ik ga naar haar toe en vraag waarom ze wacht.
Ibtissame
Ik zie Amélie naar hier komen.
Ze vraagt Waarom ik hier wacht.
Sem, weet je nog we gaan naar het ziekenhuis.Te voet? Vraagt ze
Ja met wat anders?
...
Sorry zeg ik, ik ben nog een beetje boos.
Ze kijkt me aan met een medelijdende gezicht.
Een uur later zie ik Sem naar hier toe lopen.
Ze vraagt of we daarna is naar het plekje gaan waar de hond was.
JE LEEST
Maybe I Am A Doll
FantasiIk wil eerst en vooral twee dingen zeggen. 1. Ik wens jullie veel leesplezier ik ben 11 dus weet ik niet goed hoe ik het moet aanpakken 2. Ik ben geïnspireerd door een droom die ik droomde op 19/11/2016. Beschrijving: Hallo ik ben Amélie ik ben 13 j...