''Ya, ne diyorsun sen?'' Yeri öyle bir şaşkındı ki, ağzı açık kalmış yanakları ise kızarmaya başlamıştı. Buda neydi böyle?
''Ne var? Seni taklit ettim işte. Nasıl bir his, şimdi anladın herhalde değil mi?'' Jungkook'da da iyi gitmeyen şeyler vardı. Değişik hissediyordu.
''Haha, çok komik.''
''Tamam dostum, tamam.'' Jungkook konuşurken kahkaha atmıştı.
''Yah!! Kes sesini.''
''Üzgünüm dostum, üzgünüm.'' Jungkook sessizce gülüyordu. Yeri de en sonunda dayanamayıp kahkaha attı. Bir kaç dakika konuşup, telefonu kapattılar.
Jungkook'un Ağzından;
''Hadi hyung, çık artık. Tuvaletim var.''
Tam 1 saattir Jimin Hyung'un lavabodan çıkmasını bekliyordum. Şaka filan yaptığımı düşüyor olabilirsiniz fakat gerçek bu. Jimin hyung, dış görüşüne her şeyden önem veren tiplerlendir. Aslında bende öyleyimdir ama onun kadar değil, ve şuan benim çişim her şeyden önemliydi!
''Yah, hyung! Çık artık şuradan!'' kapı açıldı ve Jimin hyung göründü.
''Tanrım, şükürler olsun.'' onu itip, hemen lavaboya girdim. Bir anda rahatladığımı hissettim.
Daha sonra ellerimi yıkayıp, kendime aynada bakmaya başladım.
''Son günlerde bir değişiksin, maknae.'' Jimin hyung hala gitmemişti.
''Ne gibi?'' hala saçlarımı düzeltiyordum. ''Bunun gibi.'' elleri ile ellerimi gösterdi. Ona ''Ne var bunda?'' bakışlarımı atınca oflayıp, ''Kendine çok fazla bakıyorsun bu aralar. O kız yüzünden mi?''
Aslında, Yeri'yi o günden sonra görmemiştim. Ama ne yalan söyleyeyim, gözlerim onu aramıyor değildi.
''İnsan kendine bakınca illa sevdiği birinin mi olması gerekir?'' diye sordum Hyung'a.
''Evet olması gerekir. Yani bana bakma, ben hep bakımlıyım ama sen, son günlerde ki gibi değildin. Ah, bizim maknae büyümüş de aşık olmuş!'' bana hızla sarılınca nefes alamadığımı fark ettim. Ayı gibi sarılıyordu resmen.
Okula gittiğimiz zaman, yine gözlerim onu arıyordu. Bu kız benden mi kaçıyordu? Telefonumu çıkarıp ona mesaj attım.
jnjk: Hey, neredesin?
Anında cevap gelmişti.
hellokitty: Okuldayım.
jnjk: Sağol ya, bilmiyordum. Okulun neresindesin?
hellokitty: Sınıfta.
jnjk: Yeri, ölmek mi istiyorsun?
hellokitty: Ya, sınıftayım niye soruyorsun ki? Yoksa buluşmak mı istiyorsun?
hellokitty: Tanrım, evet evet!!
hellokitty: Hadi buluşalım!
jnjk: Hayır öyle bir şey olmayacak. Sadece seni kaç gündür okulda göremiyordum, sormak istedim.
jnjk: Hasta filan değilsin değil mi?
hellokitty: Hasta olduğumu söyleyesem, gelir bakar mısın ki?
jnjk: Şey, bilmem kii.
jnjk: Büyük ihtimal bakamazdım ama yine de hasta filan olma..
hellokitty: Tamam sağol olmam.
jnjk: Aferin biraz laf dinle.
jnjk: Okulun bahçesindeyim, gel ve beni bul.
hellokitty: Cidden mi?
hellokitty: Geliyoruuum!
jnjk: Bekliyorum.
5 dakika geçmişti ama hala gelmemişti. Zilin çalmasına daha vardı ama biran önce gelmesini istiyordum. Kapıya gözlerim gittiğinde, uzun saçlı bir kızın buraya koştuğunu gördüm. Gelen Yeri'di.
Etrafa bakmaya başladı. Beni nasıl bulabilecekti ki? Ayağa kalktım ve onun olduğu tarafa yürümeye başladım.
Bir yerlere bakıp duruyordu sanırım gerçekten beni arıyordu. Sonra durdum ve onu izlemeye başladım. Nasıl bir tesadüftür ki bana baktı ve benim ona baktığımı gördü. İlk defa onunla bakışıyordum şuan. Düşündüm de, gerçekten güzel kızdı.
Mesaj sesi duydum ve elimde telefonu aldım.
hellokitty: Seni ararken Jeon Jungkook'u buldum. Ne süper insanım yahu!
jnjk: Ne güzel işte, hepsi benim sayemde.
hellokitty: Acaba beni gördüğünde ne düşündü? Merak ettim şuan..
jnjk: Muhtemelen ne kadar güzel olduğunu düşünmüştür.
hellokitty: YAH! BENİMLE OYNAMA.
jnjk: Ne var be?
jnjk: Kim oynadığımı söyledi?
hellokitty: Okulda binlerce güzel kız varken, benim mi güzel olduğumu düşünmüştür?
jnjk: Bence en doğal ve güzeli sensin.
Ne yazdığımı sonradan fark ettim. Bunları ben mi yazmıştım?
hellokitty: Teşekkür ederim Jung Jungkook, bana iyi geliyorsun.
hellokitty: Seni seviyorum.
jnjk: Ben de seni seviyorum.
hellokitty: Beni cidden seviyor musun?
jnjk: Evet.
hellokitty: Güzel olduğumu düşünüyor musun?
jnjk: Evet..
hellokitty: Hadi buluşalım?
jnjk: Aptal, bu numaraya kanacağımı mı sandın sen?
jnjk: Cidden komiksin Yeri.. Beni güldürdüğün için teşekkür ederim.
hellokitty: Odun, tam bir odunsun.
Kafamı telefondan kaldırdığımda Yeri'nin de güldüğünü gördüm. Nedense, içim de bir huzur vardı. Mutlaka bir gün onunla buluşacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
butterfly » jungri.
Romance''Hey,'' dedi Jungkook, ''İyi misin?'' Sesini biraz değiştirmişti, karşısındaki kız büyük bir fanıydı ve onun Jung Jungkook değilde, Jeon Jungkook olduğunu anlasaydı, işler hiç iyiye gitmezdi. ''Tabi ki iyiyim aptal,'' durdu ve, ''İlk defa...