Brandons huis

23 1 0
                                    

Even later vertel ik Brandons moeder dat mijn moeder mij nii meer wilt in huis . Zij was raar geschrokken , en gin met mij mee naar huis . Even later staan we voor mijn huis . Ik was doodsbang dat mijn moeder me zou slaan ofso . 'Klop klop' daar gaat de deur open . Met 1 lelijke blik kijkt mijn moeder mij aan . 'Ik ben de moeder van Brandon, mag ik binnen komen?' Zegt de moeder van Brandon . 'Ja natuurlijk' maar jij niet Chantal , jouw wil ik niet meer in mijn huis!!!' 'Chantal niet huilen ik ga effe met je moeder praten en ik hoop dat je dan toch naar huis mag zo niet mag je bij ons blijven ' zegt de moeder van Brandon .'boem' met een klap maakt mijn moeder de deur dicht .'alsof dat mij boeit eigenlijk wil ik bij Brandon gaan wonen en kan ik de hele tijd bij hem blijven 'zeg ik zachtjes .
Even later komt Brandons moeder naar buiten en vertelt wat er gebeurd was . Onderweg naar Brandons huis verteld ze me dat ik wel naar huis mag .'je moeder was geschrokken toen je zei dat je zwanger was ,ze was in paniek . Snap je ? Je moeder wilt het beste voor je maar je doet gemeen je luister niet je praat met der alsof ze een van je klasgenoten is , en dat wilt ze niet , ze heeft er over nagedacht en wilt morgen met je praten . Wat wat is en wat gaat gebeuren , als je nii wilt kan ik je moeder gerust stellen dat ze het een andere keer moet proberen 'zegt de moeder van Brandon. 'Nee nee ik ben blij dat ik een kand krijg om met haar te gaan praten wat wat is , echt bedankt voor alles wat u heeft gedaan Brandons moeder'zegt Chantal .' Graag gedaan ,noem mij maar Louise 'zegt ze lachend . Even later komen we aan bij Brandons huis en vertel ik hem wat is gebeurd en als ik weer terug naar huis mag .enigste wat hij zei was 'wat ben ik blij voor je ' en toen was hij weer bezig met z'n telefoon.ik vond het raar dat ie zo druk was met z'n telefoon dus toen besloot ik om te kijken wat hij deed . 'Wat doe je !?!' Zegt Brandon boos . 'Je was druk bezig en ik wou zien wat je deed ' zei Chantal . 'Rot op !'zei Brandon boos en ik liep huilend naar de deur . 'Chantal zo bedoelde ik het niet ik vond het gewoon niet kunnen dat je zo in mijn telefoon ging dieken snap je 'zei Brandon.en ik knikte met mijn hoofd . Toen liet hij z'n telefoon vallen op bed en gaf mij een knuffel . Even later ging hij naar de wc en liet z'n telefoon op de tafel . Ik was wel nieuwsgierig wat hij vanmiddag op z'n telefoon deed . Dus ik ging door zijn telefoon en zag dat hij met een meisje sprak genaamd Lola .
Zo ik las hun gesprek en het leek alsof ze met elkaar gingen .

Whatsapp gesprek "Lola"

Brandon:Hey schat ik moet je wat vertellen maar niet boos worden .
Lola:nee ,wat is er ?!?
Brandon: echt niet boos worden schat je weet dat ik van je hou en dat ik je nooit ga verlaten.
Lola: dat weet ik liefje😌 vertel me gewoon wat er gaande is want ik begin bang te worden .
Brandon :ik had met een meisje Chantal (mijn ex-vriendin ) en we hadden laats sex toen we nog met elkaar hadden . Het is nu al 2 weken uit , en het blijkt dat ze ........
Lola: Owh wat jammer voor der , wat maak je je zorgen , jij hebt er toch niks mee te maken ?
Brandon:Lola ,zij is zwanger van mij ik ben de vader . Ze is al 4 maanden zwanger en ze kan geen abortus doen . Het is te laat .
Lola : oh mijn god Brandon en ik dacht nog dat jij de ware voor mij was , ik wil je nooit meer spreken . App mij niet bel mij niet ik wil je niet meer zien .
Brandon: nee Lola wacht ik hou van je en dat weet je ✔️.

Dat meisje waar hij mee sprak had toen Brandon geblokkeerd . Wat een mogool is hij.'klik daar gaat de deur' en daar komt Brandon hij ziet mij huilend bij z'n telefoon staan . 'Ik kan het uitleggen Chantal ' zegt Brandon .'raak me niet aan ik wil je nooit meer zien' zegt Chantal en loopt de deur uit . En gaat naar huis . En vraagt haar moeder als ze vndg met haar kan praten wat wat is en wat er gaat gebeuren en als ze me een kans geeft om toch bij haar te blijven .

Moet ik doorgaan ;)?

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Dec 04, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

SpijtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu