Ora 4:50- Trezestete fato ! Pana cand ai de gand sa dormi ?! Uitate ce mizerie e in casa si tu dormi.
Ma trezesc. Ma imbrac cu una din cele 3 bluze pe care le am si niste pantaloni . Vreau sa merg la baie si....
- Stai stai ..unde crezi ca mergi? Mergi la baie? Hai dute la baia de afara. oricum nu faci nimic . Vrei sa murdaresti baia ? Du-te draga afara !
Merg la baia de afara , dupa care merg la bucatarie sa spal vasele si sa sterg pe jos.
-Mai repede ! Ai uitat ca trebuie sa faci si masa ? Doamne ce fata e asta?!
Dupa ca am terminat am mers in camera sa ma pregatesc.
-Buna dimineata scumpo ! Spune tata catre Sara.-Buna iubitule ! Vezi ca eu trebuie sa fac tot in casa asta....fica ta nu face nimic..absolut nimic..nu mai suport asa ceva ...ori face treaba in casa ori zboara afara!
-Ai dreptate , trebuie sa vada si ea ca tu esti mai invarsta ca ea ...merg sa vorbesc cu ea.
***
-CLARA !
-da?
-Am auzit ca nu o ajuti pe mama ta deloc ....nu vezi ca ea nu mai poate?
-dar....m-am trezit devreme ca sa pregatesc masa , sa spal vasele si sa sterg pe jos..
-PANA CAND CREZI CA O SA MA MAI MINTESTI? MAMA TA NU M-AR MINTI...
-EA NU ESTE MAMA MEA! ai inteles? Nu inseamna nimic pentru mine .-Poftim ? Poftim ?GATA ! Eu m-am saturat de tine si de fitele tale. Nu ai decat sa iti faci bagajele si sa pleci naibii din casa.
-DRAGA , nu auzi ce a spus tatal tau ? Hai ca iti fac eu bagajul daca nu ai de gand sa te misti.
Ia o plasa si imi arunca hainele in ea.Apoi ma trage de par pana jos si ma scoate afara din casa.
-Doamnee!
Imi iau plasa cu hainele si plec spre Ana , o prietene foarte buna care sta cu bunica ei.
-Buna Ana !
-Hei..ce ai patit?
-Tata m-a alungat de acasa...
-De ce?
-Cica nu fac nimic in casa....
-Doamneee...tu faci tot acolo.Ma rog lasa...intra.
-Buna ziua!
-Buna fata mea!Poti sa stai in camera mica de sus . Daca ai nevoie de ceva ..sa ne anunti .
-Nu voi sta aici mult . Va promit.
-Poti sta cat vrei.Am mers in camera . Era o camera modesta.
-Clara, haide sa mergem la scoala.
-Ok , hai
Dupa ore am mers la Ana si mi-am luat lucrurile si am mers.
-Eu plec acum. Stiu ca nu am stat prea mult dar...
-Unde o sa stai ?
-Gasesc eu ceva.
-Sigur? Te poti intoarce cand vrei.
-Ok ...paa
-Pa....
Am mers si am ajuns in parc. Am stat acolo sa imi adun gandurile. Un baiat blond se aseaza pe banca langa mine.
-Te pot ajuta cu ceva ? Pari cam trista...
-Pai sunt...
-Poti sa imi spui daca vrei ...macar te descarci de gandurile negative...
-Mai bine lasa......Nu am incredere in straini
*va rog sa imi spuneti daca va place si daca sa continui*
👉nu uitati sa votati 👍
CITEȘTI
Viata neagra.
AdventureClara este o fata care nu are foarte mult noroc in viata . Si-a pierdut mama de mica intr-un accident de masina iar tatal sau s-a recasatorit cu o femeie groaznica care o uraste pe Clara... Ea fuge de acasa si acolo o asteapta multe ...