~1~

604 25 5
                                    

Bylo krásné ráno jako každé , ale já se probudila z hrozného křiku a řevu. Šla jsem se tedy převlést a běžela jsem dolu do kuchyně. Byli jsme tu nově nastěhovaní a tak jsem to tu moc neznala... Mamka byla v obýváku šla jsem z kuchyně za ní a zeptala se jí ,,Mami proč jsi tak křičela?" bydleli jsme bez táty jelikož ho někdo zavraždil , ale nezjistilo se kdo...
,,Ale to nic zlato měla jsem strašný sen hehehe..." a já jen odpověděla ,,Aha''
,, No nic co kdyby jsi šla s Jessie na procházku?" zeptala se a držela v ruce vodítko které mi pomalu podávala...
,,Ale tak jo já půjdu." odpověděla jsem a vzala si vodítko. Šla jsem lesem a objevila park. Tak jsem se rozhodla že to bude naše cesta pro všechny procházky. Když jsem došla k parku sedla jsem si na lavicku a pustila Jessie ať se proběhne , po tom tam přišel nějaký mladý kluk který byl tak trochu divný. Hnědé vlasy černé triko a černé legíny. Tak jsem se tak na něj koukala a po chvilce jsem vstala. On se posadil na lavičku vedle té na které jsem seděla já. Zatím co já stála , pak jsem začala volat a hledat Jessie. Začala jsem křičet ,,Jessie!!! Jessie!!!" po pár minutách přiběhla. Ale něco se mi na ní nezdálo v pořádku. Jessie znám jako ktásného jorkšíra , který je černo bílý a má krásné zelené oči. Ale když jsem ji uviděla byla jsem šťastná ale zároveň i zmatená. ,,Jessie kde jsi pro boha byla?!" vykřikla jsem na ni. Podívala jsem se na toho kluka , který tam furt seděl a koukal se na mě. Hned jak jsem vyděla že na mě kouká jeho krásnýma zelenýma očima zakoukala jsem se , ale po chvilce jsem z něj strhla zrak na Jessie. Ta byla ovšem od krve , ale já nevěděla proč a kde lítala či co se jí stalo. Ten kluk ke mě přišel a podíval se na Jessie. Já jenom koukala jako bych spatřila ducha. Vzal si Jessie a zeptal se mě ,,Jak se jmenuješ? Já jsem Liu..." koukala jsem pořád stejne , ale po chvilce jsem odpověděla ,,Já se jmenuji Lucy. A to je Jessie. Jsem tu nově nastěhovaná." ,,Aha no nic méně moc mě těší. Máš ještě nějakého sourozence?" řekla jsem mile ale i smutně ,,Ne jsem jenom já , mamka a Jessie..." sklonila jsem hlavu. Liu se na mě podíval a objal mě... Já jen koukala a nic nedělala , pak jsem ho ale taky objala a zabořila hlavu do jeho ramene začalo se stmívat. ,,Měla by jsi jít co nejrychleji domů! Chceš doprovodit?" ,,Ne to je dobrý zvládnu to" odpověděla jsem mu když byla úplná tma. Liu se se mnou rozloučil rozhlédl se a rychle odešel. Zůstala jsem tam sama s Jessie. Když jsem ji připla na vodítko a pomalu odcházela něco še šustlo v křoví neřešila jsem to jelikož foukal vítr i přez to že jsem si byla jistá že to vítr nebyl. Potom zase. Rychle jsem se otočila , ovšem to byla ta největší chyba co jsem kdy udělala. Nic tam nebylo , ale když jsem se otočila zpět tak předemnou stál kluk. Byl asi o kousek vyšší než já , ale to jsem v tu chvíli neřešila. Jediné co jsem řešila bylo to že jsem se snažila nenápadně couvat. Ale udělala jsem moc velký krok a tak jsem to celý podělala. On udělal krok vpřed já se otočila a snažila se rychle utéct , ale co se nestalo. Chytl mě za nohu a já spadla Jessie byla uvázaná u sloupu. Sedl si na mě já začala křičet , řvát a Jessie štěkala jak mohla. ,,Kdo jsi?!" zařvala jsem na něj. On zvedl hlavu a já se lekla a zacpala si pusu. ,,Jmenuji se Jeff , ale lidi mi říkají Jeff The Killer." ,, P-Proč říkají za tvím jménem "The Killer"? Je to jak pro zabijáka" a to bylo to nejhorší co jsem mohla říct. Poté jsem si všimla že má na tváři vyřezaný ůsměv a vypálená výčka. On vytáhl nůž a já začala křičet. Poté mi došlo proč mu říkaljí "Jeff The Killer" on mě chytl pod krkem a já přestala křičet , jediné co si pamatuji je to že jsem se dusila a pak usla.

Tak pokračovat budu příště , omlouvám se že je to tak krátký jsem zvyklá psát delší ale dnes už je pozdě a jsem unavená. Doufám že se vám ten příběh líbí a příští díl se pokusím udělat strašidelnější ;)

Jeff the Killer CZ | POZASTAVENOKde žijí příběhy. Začni objevovat