kettő

3.5K 153 9
                                    

"cry!" szólított meg luke, elérve, hogy összeráncoljam a homlokom. "ne hívj így!" biggyesztettem le ajkamat tettetett sértettségemben. "mert ha igen, akkor sírni, fogsz, huh?" (angolszópoén.k) nevetett ki.

"fogd be, vagy apucinak foglak hívni továbbra is." morogtam. luke elégedetlenül felmordult, majd visszafeküdt a kanapéra.

"haha, lúzer."

"ja, oké." mormolta, majd alig hallhatóan biztosította magát arról, hogy 'nem vagyok lúzer' és 'nem érdekel'. milyen gyerekes.

ma luke újabb dalszövegek írásába kezdett bele, és felhozta az ötletet, hogy filmezzünk, amivel el is ütöttük az időt. eléggé meglepett javaslata, teljesen váratlanul ért.

"oké, oké, sajnálom, crystal." sóhajtott fel. ránéztem, majd elnevettem magam. "nem is tettél semmit, lucas"

"a nevem luke, még mindig"

"mindegy"

"ja, mindegy... hallgasd meg  a dalt amit írtam!"

a gitárjáért nyúlt, miközben egy édes mosoly terült el ajkain, ami akkor szokott láthatóvá válni, mikor énekel. oda van a zenéért, szinte ez az élete.

 I'll take what you got, got, got
I know it's not a lot, lot, lot
Cause I just need another hit
You're the thing that I can't quit
You got what I want, want, want
Here but then you're gone, gone, gone
If you told me that we were through
You know that I would break the truth

I want to breathe you in like a vapor
I want to be the one you remember
I want to feel your love like the weather
All over me, all over me
I want to print our hands in the pavement
Savour your words, I won't ever waste them
Look in your eyes and know just what you meant
So lie to me, just lie to me  

"uh, szóval.. eddig jutottam" nevetett. megtapsoltam. "nagyon tetszett! mi a címe?"

"uh.. vapor?"

"tökéletes volt, apuci!"

"oké, örömgyilkos." sóhajtott. "csinálok popcornt, kérsz te is?"

válaszul bólintottam, majd még utána szóltam "de sajtosat, apuci!"

luke ajkait egy frusztrált morgás hagyta el válaszképp. "fogd be, crystal.... a fenébe is már!"


he hates the daddy kink \ lrh (hun)Onde histórias criam vida. Descubra agora