Det enda jag vill är att se dig le..

302 4 1
                                    

(Musiktips: Ex-Factor The Fooo)

Ja, här gick jag ensam mitt i vintern.. Det var mörkt och kallt, jag hade rymt hemifrån, jag orkar bara inte med allt som händer.. För bara någon dag sen vart jag inslängd av min "pappa" i väggen.. Och efter det började jag och skära mig.. Varför ska jag leva för när ingen vill ha mig.. Mitt i alla tankar gick jag in i någon, jag kunde inte se vem det var, men den sa: "-Förlåt det va inte meningen, men shit, Du har ju bara en tunn tröja på dig.!" Och det var i den sekunden jag såg att det va Harry mitt ex som ville ha mig tillbaks.. Då kunde jag inte hålla mig längre, jag slängde mig in i hans famn och tårarna rann, han la sina muskulösa armar om mig, jag blev alldeles varm i kroppen. Efter några minuter släppte han mig tog tag i min hand och drog mig till en bänk. Jag kunde inte sluta och gråta.. Men så fick Harry syn på ärren på men arm, han blev genast lite arg och besviken. Han nästan skrek åt mig: "-Wilma va fan!?" Jag började snyfta lite, men så sa jag: "-Jag ville skada mig själv, jag fattar inte varför jag lever om ingen gillar mig!" Harry drog upp mig från bänken och sa lågt: "-Förlåt, jag visste inte, jag menade inte att såra dig" Han kramade om mig igen, men så släppte han mig, jag tittade ner i marken men han lyfte upp mitt huvud och böjde sig ner för att kyssa mig, när jag hörde nån som ropade: "-Styles för fan låt henne va!" Jag kände inte igen rösten, fast jag hörde att fet var en kille i kanske 16 års åldern, han gick fram till oss och tog av sig sin jacka och satte den på mig istället, och de var då jag såg vem det va, det va Oscar Enestad! "-Du behöver inte ge mig din jacka, Du kommer frysa ihjäl!" Han bara skakade på.huvudet och sa att jag va de viktiga här. "-Men,men..." "Varsågod" sa Oscar och avbröt mig.. Men sen kom Kalle fram och kysste mig, jag puttade bort honom, och sa: "-Jag vill inte!" Han kysste mig! Igen! "-Man jag vill ju inte!" Då såg jag nån springa fram till oss, jag såg inte vem det va men han hade kepa, en hoodie, leopard mönstrade puma skor och ganska mycke häng.. Han puttade undan Harry bort från mig och så tog han min hand och sa till Oscar att vi skulle springa, det gjorde vi, vi sprang till andra sidan parken.. Felix perspektiv: Oh, shit, va fan har jag gjort? Äsch, tjejen va ju snygg för fan, och Oscar va ju där så jag va tvungen att göra nåt. Jag såg att tjejen skakade och va rädd, jag gav henne en kram och frågade: "-Vad heter du då hjärtat?" Hon svarade lite tyst och försiktigt att hon hette Wilma. Jag vart stum, gud vilket gulligt namn, jag bara stog där och stirrade på henne vilket värkade lite mysko, men men.. Men Oscar.avbröt den pinsamma tystnaden, tack och lov! Oscars Perspektiv: Jag va tvungen att avbryta tystnaden genom att påminna om att det va nyårsafton och att de va 5 minuter kvar till klockan va 00.00, så kollade jag på Wilma att hon började gå.iväg, Felix tänkte gå efter, men då sa jag: "-Hon har inte fått nån nyårskyss alls, det märktes på hennes ansiktsuttryck." Felix perspektiv: "-Du menar att jag.." Jag blev alldeles varm av bara tanken, men då sa Oscar: "-Men du får inte kyssa henne förren klockan 23.59, och i exakt 2 minuter!" Mitt perspektiv: Jag kommer aldrig att få min perfekta nyårskyss, lika bra att jag går hem.. Men så hörde jag hög musik bakom mig, och det va nåra killar som festade, och då såg jag att den killen som puddade bort Kalle från mig var självaste Felix, min största crush Felix Sandman, äsch glöm det Wilma, trodde du verkligen aty Du skulle få kyssa Felix Sandman den 31:e December klockan 00.00? isåfall trodde du fel, jag tog upp min mobil och kollade på klockan, nu var de 2 minuter kvar, då hörde jag steg bakom mig, jag vände mig om, och där stog han, min crush, Felix Sandman, den finaste personen på hela jorden. Felix perspektiv: Jag kunde inte hålla mig längre, hennes glittrande ögon hela hennes personlighet lös upp hela parken, jag gick.närmare henne tills jag stog så nära henne att jag kunde känna hennes fräscha jordgubbsdoftande andedräkt, jag la min hand på hennes kind, böjde mig ner och kysste henne.. Mitt perspektiv: Felix kysste mig eller snarare kysser mig just nu, såklart kysste jag honom tillbaks.

Det enda jag vill är att se dig le..Where stories live. Discover now