Perspectiva lui Jake.
Fata noua e chiar drăguță...Ce tot spun, cine s-ar uita la un ciudat...pff...
Perspectiva lui Ann
Aud niste bătăi la usa, cu greu ma ridic din pat si merg sa vad cine e.
Jake:-neata, hai la scoala.
Eu:-așa devreme?
Îmi întorc privirea către ceasul de pe perete si încep să mă panichez când văd că e deja ora 8.
Eu:-intra, nu sunt gata.
Jake s-a făcut comod pe canapea în timp ce isi plimba privirea prin casa, până când ramene cu ochii ațintiți spre un tablou.
Jake:-dragut tablou, cine e?
Eu:- e m-mama....
Eu evident supărată las capul în jos și o lacrimă îmi alunecă pe obraz.
Jake:- C-ce s-a intamplat..?
Eu:-......ea a-a...murit acum 9 luni.. Spun eu începând si mai tare sa plâng.
Jake vine lângă mine si îmi pune mainile pe umeri, stăm cateva secunde uitându-ne unul la altul, iar apoi ma cuprinde intr-o îmbrățișare caldă.
Jake:-imi pare rău.
................................
La terminarea orelor.
Jake:-vrei să mergem sa mâncam ceva?
Eu:-sigur.
Jake mi se pare drăguț, sigur el nu simte la fel.
Jake:Ann, vreau sa îți spun ceva..
Eu: spune-mi.
Jake: știi, eu te.....*vine chelnerul*
Chelner:- doriți sa comandați ceva?
Eu: da, as dorii o porție de paste cu sos va rog.
Jake: si eu la fel.
Eu:Jake, continuă. Ce voiai să îmi spui..?
Jake: n-nimic important, voiam sa îți spun că îmi place localul...
Eu: Da, e minunat..
Acasă.
Ca de obicei îmi las ghiozdanul si încep sa ma gandesc, sunt sigura ca Jake voia să îmi spună alt ceva..
*Cioc cioc cioc*
Cobor imediat sa vad cine e.
Jake:hei, vrei sa vii la mine sa vedem un film?
Eu: da!
Acasă la Jake.
Am mers la el in camera pentru a vedea filmul, ne-am așezat în pat, cu laptopul în brațe.
Pe la jumătatea filmului adorm cu capul pe umărul lui Jake, si la scurt timp adoarme si el........................
Dimineața
Ma trezesc, si vad ca sunt in camera la Jake, ma uit la ceas si vad ca e ora 10 sâmbătă.
Cobor în bucatarie unde îl văd pe el făcând omleta.
Jake:oo, te-ai trezit.S pune el în timp ce pune omleta in farfurie.
M-am așezat la masa, si am început să mâncăm.
După ce am terminat de mancat, am ieșit afară să ne plimbăm, fără sa imi dau seama, Jake a rămas în urmă.
De o data simt un bulgăre ce îmi lovește spatele, ma întorc și îl văd pe jake trântindu-ma pe spate.
CITEȘTI
Noul vecin
FanfictionHei, eu sunt Ann, si m-am mutat intr-un cartier, pot să spun destul de ciudat, unde l-am întâlnit pe Jake, singurul si cel mai bun prieten.