primul capitol

66 7 0
                                    

Salut, eu sunt Ann, am 16 ani, părul negru, ochii de o nuanță deschisă de verde si 1,65.
   Sunt o persoana inchisa în sine, nu îmi place sa îmi împărtășesc sentimentele.
  

De curând m-am mutat intr-un cartier retras si puțin populat, cu câteva case, dărăpănate si nelocuite, la început mi s-a părut creepy, si inca mi se pare.
     Până să încep școală dupa vacanta de iarna, nu am ieșit de loc din casa, pe strada mea nu  erau multe case, vizavi de casa mea locuia un băiat de 17 ani, inalt, cu părul lung si negru, ochii albastri, de asemenea si el mi se pare ciudat.
...............................

A început școala, se pare că e destul de departe de casa mea așa ca am plecat cu o ora mai devreme.
   Drumul era pustiu, nu se zărea nici un om sau animal, nimic înafară de zăpada de un alb orbitor si ciorile care parcă țipau deasupra mea.

Ma simt urmărită...imi e frică să mă uit în jur.
Îmi trag aer in piept si ma întorc, imediat în spatele meu îl văd pe băiatul acela ciudat, cu căștile in urechi si cu capul în pământ.

?:  -tu esti noua vecina, nu-i așa?

Eu:-d-da, e-eu sunt..

?: -se pare că înveți la liceul ăsta. Spune el în timp ce arată cu degetul in dreapta mea.

Nu îmi dădusem seama cât de repede am ajuns..
El se oprește, se uita la mine în timp ce întinde mâna

Jake: eu sunt jake, încântat.

Eu: eu Ann, încântată.

Fara sa îmi dau seama am rămas pe gânduri tinadu-l de mana, după ce revin la realitate încep sa ma balbai.

Eu: aaa...ăăă...i-imi p-pare rău...

El a schițat un zâmbet cald pe fata pentru câteva secunde iar apoi pleacă.

Când intru în clasa mea, o văd pe doamna profesoara in fata clasei.

Profa: -ooo, tu trebuie sa fi noua colega, prezinta-te!

Eu: sunt Ann, am 16 ani și m-am mutat de curând în acest oraș.

Profa: bun! Ia un loc lângă colegul din spate.

Merg confuză printre randuri în timp ce toți ceilalți colegi se uita dubios la mine.
  Ajung în spatele clasei, si ma asez în bancă, langa mine îl văd pe jake tragandu-mi scaunul

Jake:-buna noua colega.

Eu:- oh, hei! Se pare ca suntem colegi de clasa..si de banca.

La terminarea orelor

Jake:-Cum ti s-a părut prima zi în noua ta școală?

Eu:-A FOST MINUNATA! partea bună e că suntem colegi..spun eu mai încet.

Jake:-poftim..?

Eu: -aaa ââ..ăă...nimic!
............

Ajung acasa, îmi las ghiozdanul, si intru în dus.
Când termin, merg în camera, îmi fac temele, ma pun in pat si încep să mă gândesc la tot ce s-a intamplat azi...Jake, noua școală și Noul oraș..Fara să îmi dau seama adorm........






Heiiiiiii, sper ca v-a plăcut primul capitol din prima mea carte, stiu ca e cam scurt..

Noul vecinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum