-Clare, csak annyit kérek, hogy ne hozz ciki helyzetbe!-magyarázott nekem Scorp szabad kezével hevesen mutogatva. Varázslók és boszorkányok százai között cikáztunk át, igyekezve, hogy senkit ne lökjünk meg a bőröndjeinkkel.
-Miért tenném? És egyébként is 11 éves korom óta nem láttalak, milyen ciki dolgot tudnék rólad mondani?
Bátyámmal ellentétben én nem a Roxfortban kezdtem meg tanulmányai, hanem a Beauxbatons-ba. Egészen mostanáig, tizenhat éves koromig, anya apukájánál éltem, azonban szegény nagyapa az elmúlt pár hónapban megőrült. Legalábbis az orvosok ezzel akarták megmagyarázni, miért kezdett velem erőszakosan viselkedni. Apa, miután értesült a hírről, haza hozott. Elég nagy változást jelentett visszaköltözni a Malfoy birodalomba. Nem jártam ott, mióta anya meghalt, és én elköltöztem Franciaországba. Apáék természetesen meglátogattak egy-egy hétre, azonban én sose jöttem hozzájuk. Elfeledett emlékek garmadája tört rám a nyár során, velük együtt pedig a mérhetetlen hiányérzet is előkúszott rejtekéből. De a meleg hónapok alatt sikerült újra kiépítenem azt a szoros kapcsolatot Scorpius, apa és köztem, amely az évek során megkopott. Sok időt töltöttünk együtt, amit kifejezetten élveztünk mind. De mindennek ellenére bátyám nem egyszer az orrom alá dörgölte, hogy mivel engem kell bébiszittelni-e, a híres-nevezetes barátja nem tudott eljönni hozzánk, és ő se mehetett hozzá. Természetesen tisztában voltam, azzal, ki az illető. Scorp rengeteget mesélt már Albus Potterről, néha már úgy éreztem, hogy személyesen is ismerem. Scorpius roppant izgatott volt, hiszen végre bemutathat neki, de rettentően izgult is, nehogy valami ciki dolgot mondjak, meséljek róla. Mint például, amikor 5-6 évesen annyira nevetett valamin, hogy bepisilt. Lehet mégis meg tudnék osztani pár kínos történetet a gyerekkoráról.
Továbbra is mellettem karattyolt, miközben én apa után kutattam a tömegben. Néhány perccel ezelőtt még mellettünk sétált, de közben összefutott egy ismerősével.
-Oké, oké! Értem, Scorp, abba hagyhatod-kaptam el a kezét, tudtára adva, hogy tényleg megértettem, és nem fogok semmit szólni.
-Jó, csak tényleg, ezzel akár tönkre teheted a hírnevem, és a csajok is megundorodnának tőlem. Gondolj bele, életük legnagyobb élményétől fosztanád meg őket-nézett rám halálosan komoly arccal. Horkantottam egy nagyot és egy jól látható szemforgatás után, újra apa után kutattam.
-Gyere!-ragadta meg a csuklóm a bátyám-Bemutatlak valakinek... valakiknek-kezdett el húzni kezemnél fogva.
-De apa...-Scorpius csak tört előre a tömegben, én pedig nem láttam mást csak bátyám széles vállait és a mellettünk elhaladó tömeget. Végül mikor könyökömnél fogva maga mellé rántott, szembe találtam magam a Potter családdal.
-Clare, bemutatlak a Potter családnak-kezdett bele Scorpius.-Ők itt Harry és Ginny Potter- mutatott a az újságokból már jól ismert házaspárra-James, a legidősebb fiú -sármos, ám csibész mosollyal üdvözölt a nőcsábász James Potter -Albus, akiről már elég sokat hallhattál-az említett tökéletes mása volt édesapjának. Arcát jól ismertem, az újságok gyakran még most is cikkeket adnak le a Mardekár házba kerüléséről, holott már az utolsó évét tölti az iskolában.-Végül pedig Lily, aki veled egy idős, és biztos vagyok benne, hogy nagyon jól ki fogtok jönni egymással-kedvesen egymásra mosolyogtunk, nyugtázva Scorp szavait.
-Örülök, hogy megismerhetem önöket-mosolyogtam a családfőre, aki éppen válaszolni készült, szavait azonban elnyomta a vonat fülsüketítő sípja, amely a pár percen belül bekövetkező indulást jelezte.
-Nos, ideje indulni-mosolygott rám Scorpius szeretett teljesen, és a vonatra felszállva megkezdtem az első roxforti évem.
Sziasztok!
Hát itt lenne a prológus, nem lett sokkal hosszabb, mint volt, de a teljes fejezetet átírtam. Szerintem sikerült sokkal rendezettebben, helyesírási hibák nélkül megírni (ha mégis találsz szólj, és kijavítom). Remélem, hogy sikerül minden vasárnapra megírni részeket, de ha az elején nem is sikerül, erre a "rendszerre" szeretnék majd ráállni. Ha tetszett vote és komment, a kövi résszel pedig sietek😉
Sziasztok!
YOU ARE READING
Beleszerettem Albus Potterbe
FanfictionClarissa Malfoy élete eddig sem volt könnyű, de amikor bekerült a Roxfortba és megismerkedett a Potter gyerekekkel az élete végleg felborult. Mivel ez az első komoly történetem, kérlek ne az első 2-3 fejezet alapján ítélkezz róla! Legjobb eredmény: ...