Jak se to stalo?

11 2 0
                                    

Ráno, když jsem se vzbudila zdálo se, že můj den bude stejný jako obvykle. Snídaně ,obléct se upravit a strávit další nudný den ve škole. Ale když jsem šla do školy tak sem po cestě našla nějakou zvláštní čelenku. Nenasadila jsem si ji ale vzala ji s sebou. Po únavném dnu jsem přišla domů hodila na chvíli aktovku do kouta a šla na facebook kde sem se dozvěděla, že máme spoustu úkolů a tak jsem se na ně šla vrhnout. Když jsem hrabala v aktovce všimla jsem si té čelenky a tak sem ji vytáhla a s údivem jsem se na ni koukala. Něco mě k ní přitahovalo a navíc jsem slyšela takové divné hlasy jakoby mi našeptávali: ,,Nasaď si mě, nasaď". Tomuto pokušení jsem nemohla odolat. Když jsem si tu čelenku nasadila stala se ze me taková divná postava. Byla sem celá oranžově červená a někde sem měla i šupiny taky sem měla křídla. Lekla jsem se ale na vzpamatování neyl čas. Čelenka jakoby mi říkala kam mám jít. Leťela jsem někde úplně do háje a pěkně vysoko. Když jsem doletěla na místo nevěřila jsem vlastním očím. Jako bych byla v nějaké dračí říši. Dokážete si to představit? Vydět tolik draků na jednom místě no pááááni. Šla jsem ještě dál a tam byl nějaký prapodivný drak byl obravdu velký a navíc mluvil. Nevím sice jak se naučil češtinu ale prostě uměl česky. Začal na mě mluvit a já nevěděla co mám dělat. Říkal, že mám jít blíž a tak jsem přistoupila. A pak mi začal vysvětlovat co jsem zač. Naučil mě pár základích kouzel a říkal že se ještě někdy potkám ještě s někým a říkal, že do té doby to budu muset zvládnout sama. A prozatím teda sama musím zachraňovat draky před jakýmkoli nebezpečím a taky hlavně před prozrazením. Dokáži se přeměnit zpátky na člověka ale toho moc nevyužívám jen když je to opravdu nutné mnohem radši jsem totiž drakem.

DraivraKde žijí příběhy. Začni objevovat