Tidigare:
Jag la på och gick ut till Oscar.Men när jag kollade mot sängen såg jag ingen Oscar.Jag kollade runt i hela rummet men han fanns ingenstans..
_____________________________________
Linn's P.R.O
Jag kände hur de brände bakom ögon locken.Helt plötsligt känner jag två armar runt min midja.Jag vände mig om och där stog världens finaste pokvän.
Oscar 's P.R.O
Älskling varför gråter du? frågade jag medans jag jag höll om henne.
-när jag kom ut från toaletten så hittade jag inte dig.Jag trodde du vat borta.
jag kommer alltid stå här med dig Linn, Farmor och Farfar kom förbi och gav mig nycklarna till deras stuga och eftersom de ändå bara än någon vecka kvar tills de blir höst lov så hade jag tänkt att vi ovh resten ska åka bort till stugan och vara där? Vi kan ju även fråga om omar kan ta med Mira och du kan ju ta med dig Li. För hon står ju där ute och väntar på dig.
-Är Li här? Äntligen får jag träffa min bästavän.Tack älskling tack. Vi åker alla tillsammans
Linn's P.R.O
var de verkligen sant? Var min bästavän Li verkligen här?Helt plötsligt öppnades dörren och där stod hon.
LIIII skrek jag och kramade henne.
-jag har saknat dig så mycket Linn
jag har saknat dig med svarade jag..
Öhmm hörde jag oscar säga.
Ah juste de här är min pojkvän Oscar.
Dom hälsade och sen börjadr vi gå hem till oscar.
Oscar's P.R.O.
Vi orkade inte vänta på Daff så vi gick hem till mig istället, när jag öppnade dörren så skrek alla "överrasking" jag blev så glad och vi gjorde en stor grupp kram.bättre vänner kan man inte ha.Killar de här är Li,Linns bästavän.
Ogge's P.R.O
fyfan va snygg, hon är min
Felix's P.R.O
Vacker.
Omar's P.R.O
Så jävla fin, hon är min.
Li's P.R.O
Alla killar var riktigt snygga men speciellt Ogge.Ham var riktigt snygg och jag har alltid varit lite små kär i honom.
Li sätt dig ner, vi ska kolla på skräck film, sa Ogge och logJag satte mig vid honom och ag kände hur Omar's blickar brände.Jag kunde allt om killarna eftersom att jag var en riktig Foooers.
Ogge's P.R.O
varje gång något läskigt kom fram så hoppade hon till och skrek.
Jag tog hennes hand och viskade sakta "Li jag finns här, va inte rädd"
Hon log och la sakta huvudet på mitt bröst.
Jag såg hur Omar kollade på oss.han var svartsjuk.Linn's P.R.O
Ogge och Li var så gulliga, han höll hennes hand och hon huvudet på hans bröst.
kolla bebe sa jag till Oscar
-ojoj de går ju bra för ogge.Jag tror han gillar henne.
När filmer var slut och vi bestämde oss för att köra sanning och konka.vi vet ju aldrig hur de här kan sluta..Li's P.R.O
Jag satte mig upp i Ogges famn.Då min mobil började ringa de var mamma.Fan jag glömde att jag hade Ogge som bakgrundsbild, för jag var ju lite kär i honom.
(Lm=LI'S MAMMA.L=LI)L:hej mamma
Lm:Hey, vart är du?
L:hemma hos Linn, jag ska sova här en vecka sen kommer jag hem till Norrköping om de är okej
Lm:Visst älsk ta hand om dig.Älskar dig
L:Älskar dig med.
När jag la på såg jag hur Ogge kollade på bakgrundsbilden.Fan va pinsamt, jag kände hur mina kinder blev röda.
Ogge's P.R.O
Jag såg hur hon hade mig som bakgrundsbild, de där var ju jätte gulligt för jag gillade henne även fast vi bara har känt varan en dag.Oj där är ju jag, sa jag och pekadr på hennes bakgrundsbild.
-öhm, jaa:$
Gulligt sa jag och pussade henne på kinden.
Kommer ett till kapitel idag:)
ESTÁS LEYENDO
The fooo
FanficLinn flyttar till Stockholm där hon inte känner någon. Hon blir granne med en av killarna från The fooo. Han förändrar hela hennes liv och allt kommer bli så rätt men ändå fel på samma gång