Felix's P.R.O
Jag vaknade och såg att alla fortfarande som men inte Mira,hon låg inte kvar i rummet eller där hon sov. jag sprang tyst och fort ner för trapporna in till köket där jag såg henne,hon stod där och gjorde frukost.Hon var så fin.
Godmorgon,sa jag
-Shit,du skrämde mig. fyfan Felix
Förlåt jag ville se dig,de var inte meningen att skämma dig
-Naw,äsch de lungt
Mira,jaggillardig.
-jag gillar dig med Felix,sa hon
så vill du bli tillsammans med mig?
-ja, svarade hon och kysste mig
* 20 minuter senare,fortfarnade Felix's P.R.O*
Fan jag hade glömt bort helt att de var skolavslutning idag,jag och Mira sprang upp och väckte alla som sov och skrek att vi har en timme på oss innan skolan börja,tjejerna sprang fort in i Linn's rum,efter en halv timme kom dom ut.Fyfan va snygga,speciellt Mira.
*FESTEN,EFTER AVSLUTNINGEN*
LINN'S P.R.O
Vi gick alla tillsammans till festen Ogge gick med Li. Felix gick med Mira. Nicki gick med Omar och jag gick med min älskade pojkvän Oscar.Imorgon skulle vi till stugan och vara där alla tillsammans,de kändes så bra.
När vi kom in till festen så var de fullt med folk,inne i köket låg de fult med sprit.
Oscar gav mig ett glas,först tänkte jag efter om jag verkligen ville bli full men jag tänkt bara ta ett glas. när vi druckit klart så dansade jag och Oscar. Efter några minuter började Oscar dricka för fullt. Vi satte alla oss i soffan men jag insåg då att Li inte var där,jag hade inte sätt henne på hela festen, jag ställde mig upp och började leta,efter 15 minuter hittade jag henne.Hon stod och pratade men Julia,en gammal kompis till både mig och Li.Jag gick fram och kramade henne och sen satt vi och prata en stund.Sen gick jag till dom andra. Då jag såg de jag aldrig trodde jag skulle se,hur kunde han? Där stod han med ryggen vänd mot mig och kysste en annan tjej,tårarna brände och jag sprang allt vad jag kunde ut från festen,hem till mig.
Ogge's P.R.O
Jag såg att Linn var påväg till oss då hon stannade upp och kollade mot en kille och en tjej som kysstes jag kollade åt de hållet hon kollade mot,jag trodde jag såg fel men där stod Oscar och kysste en annan tjej.Jag såg att Linn sprang ut genom dörren,så jag reste mig fort upp ur soffan och sprang fram till Oscar och gav honom en box rakt upp i ansiktet,HUR FAN KAN DU GÖRA SÅ MOT LINN skrek jag och sprang efter Linn.Jag såg hur hon sprang där borta,jag tog snabbt min moped och körde efter henne hon hade hunnit springa hem innan jag fått tag på henne.Jag knackade på dörren men fick inget svar,då kom jag på att Linn gav mig en nyckel så att jag alltid kunde komma hem till henne när jag kände för de.Jag stoppade ner handen i fickan och drog upp nyckeln,satte den i nyckelhålet och öppnade dörren.Där satt hon gråtandes på soffan.De gjorde så ont att se henne gråta,jag gick fram till henne och höll om henne.
(Jag) Gråt inte jag ärhär,
Linn:ha..han var oootrogen mot mig
jag: Skit i honom Linn,han är ett svin när han är full. Vi kan hitta på något annat.kolla på film eller något?
Linn:Mm,tack för att du finns ogge!
jag: Jag ska bara ringa Li och säga att jag är här..
Efter att filmen var slut gick jag och Linn upp till hennes rum och sov.
Godnatt min finaste bästavän,tack för att du finns.jag älskar dig,sa Linn
Natti min älskade bästavän,tack själv.Älskar dig med sa jag och kysste henne på pannan..
YOU ARE READING
The fooo
FanfictionLinn flyttar till Stockholm där hon inte känner någon. Hon blir granne med en av killarna från The fooo. Han förändrar hela hennes liv och allt kommer bli så rätt men ändå fel på samma gång