Kapitel 13-Turkiet!

716 18 1
                                    

                                                                           Ogge's P.R.O

Vi var äntligen frame i Turkiet och nu ska vi vidare till Daff och resten av de gänget som är i "Goldcity Tourism Complex". Hotellet låg inte alls så långt ifrån bort från flygplatsen. 

Jag hade egentligen planerat med Omar och Felix att vi skulle göra en liten överrasking för Oscar och Linn utan att dom skulle få veta något.Även fast jag gillar henne så är de Oscar som förtjänar henne. 

Även om Linn hatade honom så älskade hon honom på samma gång,Hon måste bara förstå att Oscar verkligen ångrar sig.Men inatt kommer hon att se honom och därför bor Oscar,omar och Felix en våning över oss så att dom inte kan se varan.Vi lär ju se vad som händer..

Ogge:Linn,kom nu vi är framme

Linn:Är de här vi ska bo? Jävlar vad snyggt

Ogge:Ja,det är här. De måste ju vara snyggt eftersom att de kommer en snygg prinssesa som ska bo här som heter Linn juu!

Hon sa inget mer utan tog min hand och gav mig en puss på kinden. Vi gick in i hotellet och en manlig man kom fram som verkade jobba här.

Mannen:Välkommen till Goldcity Tourism Complex,vad kan jag hjälpa er med?

Ogge:Tack tack,Jo jag har beställt ett rum för två personer

Mannen:På vilket namn?

Ogge:Molander Oscar!

Mannen:Rum 16 våning 3

Ogge:Tack så mycket

                                                        ******

När vi kom upp till rummet så var de första vi båda gjirde att kasta oss i sängen vi var så trötta.Vi låg och pratade en stund då mina och Linn's läpapr nudade varandra vi sa inget utan kysstes som sedan gick vidare till hångel.Jag var kär i henne men de kändes fel,hon var ju Oscar's och jag kan inte göra så mot henne. Jag knuffade bort henen och sa "Linn,jag kan inte"

                       Linn's P.R.O

Han knuffade bort mig och sa "Linn jag kan inte". Han hade rätt,även om jag gillar Ogge så är det Oscar jag älskar. Jag saknar honom så otroligt mycket,men jag vet att han inte kysste henne utan hon kysste honom..Hur kunde jag inte förstå de? Jag väcktes av mina drömmar när Ogge gick ut och pratade i telefon.När han la på kom han fram till mig,satte sig vid mig och tog min hand

Ogge:Linn,vi ska ut inatt och äta och efter de ska vi ut och natt bada,är de okej?

Linn:Åh,jag älskar det! När ska vi gå då?

Ogge:Om 3 timmar

Linn:Då är de nog dags att fixa sig!

                                  

The foooTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon