2.BÖLÜM

158 21 5
                                    

İYİ OKUMALAR ^^

Jellal

Natsu ile kısa bir sohbetin ardından imparatorumuzun odasına geldik.Neredeyse 1 yıldır Moğolların bölgesini,liderlerini vb.şeylerini öğrenmeye çalıştık.Bazen askerlerin aralarına sızdık,bazen de bir şekilde bir şeyler yapıp komutanlarından bilgi aldık.Ama imparatorumuz aniden gelen bir mektupla bizi görevden geri çağırdı.Şimdi ise imparatorumuza rapor vereceğiz.

-Evet?Göreviniz nasıl geçti evlatlarım?

-Gayet iyi geçti Makarov-sama.Epey yararlı bilgiler edindik.(Laxus)

-Sizi dinliyorum.

-Ordularının askerleri disiplinden yoksun,kavgacı ve gürültücü ama aynı zamanda güçlüler.Liderlerinin hakkında tek bildiğimiz bilgi adı Shing.Şimdiye karar hiçbir şekilde yüzünü göstermedi.Onları takip ettiğimiz ilk 4 ay boyunca sıradışı bir şey olmadı ama sonra...(Jellal)

-Sonra?(İmparator)

-Ülkemizin nüfusu oldukça çok olduğundan ve büyük olduğundan müttefik aramaya başladılar.Bu işe en uygun olanlar komşu ülkelerimiz.Biliyoruz ki komşu ülkelerimizin bazıları bizi pek sevmezler çünkü güçlüyüz.Moğollarda bunu fırsat bilip komşu ülkelerimizle gizli toplantılar düzenlediler ve 2 komşu ülkemiz şuan onlarla müttefik haldeler.(Laxus)

-Peki hangi 2 ülke?

-Bunu hakkında bir bilgimiz yok(Laxus)

-Peki,devam edin.

-Aralarında yaptıkları anlaşmaya göre Çin işgal edildikten sonra toprakları 3 eşit parçaya ayrılacak.Ama bu sözleşme bir yalandan ibaret.Moğolların asıl planı Çin'i işgal ettikten sonra müttefik olduğu ülkelerin askerlerinin aklını çelip kendi tarafına çektikten sonra o ülkeleri de yıkmak.Sonra da işgal ettikleri topraklarla bir birleşik devlet oluşturacaklar.(Jellal)

-(İmparator sakalını sıvazlayarak)Hmmm epey kapsamlı bir plan yapmışlar ama bu planın bir zayıf noktası var.Jellal,Laxus bunları nerden biliyorsunuz?

-Onların teklifini reddeden komşu ülkemizden öğrendik.(Laxus)

-Yani güvenilir bir bilgi.(İmparator)

-Evet(Jellal-Laxus)

-O zaman size yeni görevinizi veriyorum.Görelim bakalım hain komşularımız Moğollara ne kadar güveniyor?

1,5 Saat Sonra

İmparatorumuzun planı çok kurnazca ve akıllıca.Umarım her şey yolunda gider. Odama doğru giderken kapımda Erza'yı gördüm.1 yıl boyunca saçları uzamış ve mümkünmüş gibi daha da güzelleşmiş.Kapımın önünde telaşlı bir şekilde volta atıp duruyordu.

-Erza sorun ne?

-Jellal

Aniden boynuma atladı tabi ben de belini sıkı sıkı sardım.1 yıl görmediğim için çok özledim.Mektuplar özlemimin sadece çeyreğini gideriyordu.Sarılmamız bitince Erza bağırmaya başladı.

-NERDEYDİN?

-İmparatorumuzun yanındaydım rapor verdim.Sorun ne?

-İnsan bi gelip geldiğini haber verir di mi?Tekrar gittin sandım.Ne kadar korktum biliyor musun sen?Hem bu nasıl bir rapor nerdeyse 2 saat oldu.

Yanağını şişirip arkasını döndü.Tanrım çok tatlı.

-Üzgünüm haber vermeliydim.

Erza bir süre sonra arkasını döndü ve başını eğdi.Bu kızın modu ne çabuk değişiyor böyle.

-Bende üzgünüm sana bağırmamalıydım.

-Asma suratını hadi içeriye geçelim.

-Peki.

Erzayla baya uzun süre sohbet ettik.1 yıl boyunca yokluğumda neler olduğunu anlatıyordu.Gerçekten de çok özlemişim sesinden saç teline kadar hem de.Ama tekrar gitmem gerek.Bunu ona söylediğimde biraz üzüldü ama anlayışla karşıladı.Bu savaş bittiğinde ona mutlaka açılmam gerek.

LAXUS

İmparatorumuzun odasından çıktığımda direk mutfağa gittim.Belki onu görürüm diye.Tahmin ettiğim gibi oradaydı.Her zamankisi gibi göz kamaştırıyordu.Ben onu izlemeye devam ediyordum ki o beni fark etti.

-Laxus? Tam zamanında geldin ben de senin yanına gelecektim ama mutfakta işim çıktı.(Mira)

Beni görmeye mi geliyordu?Yoksa...Neyse hayallere dalmak istemiyorum.

-Görevin nasıl geçti?Herhangi bir yaran var mı?

Benim için mi endişeleniyordu?

-Görev gayet iyi geçti ve hiçbir şekilde yaralanmadım.

-Bunu duymak güzel.

Mirayla konuşurken aklıma 1 yıl önceki vedalaşmamız geldi.Ah doğru ya mendilini vermeyi unuttum.Cebimden beyaz renkli üstünde çiçek olan elişi mendili çıkardım.Mira mendili görünce kızardı.Böyle de çok güzeldi.

-Hatırlıyor musun?(Laxus)

-Nasıl unutabilirim ki?(Mira)

-Flashback-

Sonunda o gün gelmişti.Göreve gideceğim gün gelmişti.Bu görev başarıyla tamamlanırsa ülkem kurtulabilirdi.Doğal olarak da çok heyecanlıyım.

-Heyecanlı mısın?(Mira)

-Hem de nasıl!(Laxus)

-Şeyy Laxus

-?

-Bunu her zaman yanında tut.

Elime elişi bir mendil verdi.Doğruyu söylemek gerekirse çok güzeldi.

-Sen mi yaptın?

-Evet kendi elimle yaptım.Ne zaman umutsuzluğa düşersen,üzülürsen ya da kendini kötü hissedersen buna bak ve benim her zaman senin yanımda olduğunu hatırla.Ne olursa olsun bunu bana geri getir.

-Söz veriyorum ne olursa olsun sana bunu geri getireceğim

-Flashback Son -

-Sözümü tuttum ve dediğin gibi ne zaman umutsuzluğa düşsem üzülsem ve kendimi kötü hissetsem mendili alıp senin yanımda olduğunu hatırladım.Teşekkür ederim.

Mira'ya mendili verdiğimde yüzünde bir gülümseme belirdi.Ona bu şekilde sonsuza kadar bakabilirim.

Umarım beğenmişsizindir.Mendil kısmı için yusrac-san önerin için çok teşekkür ederim.Sayende çok güzel bir bölüm oldu.Çoooookkkk teşekkür ederim ^^

-SAVAŞÇI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin