TANITIM

267 18 28
                                    

Arkadaşlar bu kitap benim ilk kitabım ve çok acemiyim.Umarım beğenirsiniz.İYİ OKUMALAR ^^

İmparator,heybetli kapısını aniden açtı.Hiç olmadığı kadar sinirliydi.Aniden bağırarak:

-RAPOR VER!!!

Mavi saçlı kadın korkarak cevap verdi:

-Moğollar 3 köyümüzü daha yok etti.Giderek bize daha da yaklaşıyorlar.Asker sayımız neredeyse yarıya düştü.Ne yapmamızı istersiniz İmparator-sama?

İmparator bir süre düşündü.Yıllardır ilk defa bu kadar korktu ve telaşa kapıldı.Bir imparator olduğu için dikkatli karar vermeliydi.Aksi takdirde ülkesini kaybedebilirdi.Dikkatli karar vermek için sakin olması gerektiğini düşündü.

-Beni yalnız bırakın.

Mavi saçlı kadın ve kızıl saçlı kadın bir an tereddüt etse de zorla taht odasından çıktılar.Uzun ve geniş koridorda yüzleri asık bir şekilde ilerliyorlardı.Karşıdan koşarak gelen kısa boylu mavi saçlı kızı gördüklerinde onlar da koşmaya başlamıştı.Kızıl saçlı kadın koşarak:

-Levy,biz de senin yanına geliyorduk.Komutanın verdiği rapor nasıl?

-Moğollar durmuşlar.Bir süre eylemlerine devam edemiyecekler.Onların da asker sayısı bizim gibi neredeyse yarıya düşmüş.

Kızıl saçlı ve mavi saçlı kadın duydukları şey üzerine rahatlamışlardı.En azından bir süre asker sayıları sabit kalacak ve ülke rahatlayacaktı.

-Peki ne kadar süre durgun dururlar?

Levy gözlüğünü düzelterek düşünmeye başladı.Birkaç şey mırıldandı ama duyamadılar.

-Levy ne zaman cevap vermeyi düşünüy-

-Yaklaşık 4 ay.

3 kızda bir süre düşündüler.Levy merakla:

-Bu arada Erza Makarov-sama nasıl?(Evet,kızıl saçlı kadın Erza,imparator ise Makarov *-*)

Mavi saçlı kız aniden atılarak:

-Biraz telaşlı ve korkmuş gibi ama iyi olacaktır.Mavi saçlı kadın yüzüne büyük bir gülümseme yerleştirdi

Levy göz devirerek

-Juvia nasıl bu kadar emin ve rahat olabilirsin?Makarov-sama hiç bu kadar korkmuş ve telaşlı olmamıştı.İyi olacağına emin misin?

-Juvia imparatorumuza inanıyor.Sen de inanmalısın.

-Haklısın.Gomen ne(Bilmeyenler için söylüyorum Gomen ne=Üzgünüm)

ERTESİ SABAH

İmparator ve komutan sarayın bahçesinde *Go oynayarak savaş stratejisi geliştiriyordu.İmparator düne kıyasla çok daha sakindi ve komutanla yeni bir fikir yürüttüler.Ordunun asker sayısı yarıya düştüğü için halkın erkekleri de savaşa katılacaktı.İmparator fermanı yayınlamakta oldukça kararlıydı ama ondan önce cenk(savaş) dostu olan komutana danışmak istedi.

-Savaşa halkın erkeklerini de mi katıyorsunuz?

-Aynen öyle.Ve senden daha iyi bir komutan ve lider tanımadım.Tanıdıklarım ise çoktan öldüler.Halkın erkeklerini senin eğitmeni istiyorum.

- Makarov-sama iyi bir komutan ve lider olduğum doğru peki ama ordunun düzenini kuracak başka bir komutan yok olsa bile ordunun yeni bir lidere alışması uzun sürer ve kargaşa çıkabilir.Her liderin başka politikası ve disiplini vardır.Orduda kargaşa çıkabilir.Bu yüzden halkın erkeklerini başka birisinin eğitmesini istiyorum.

-Haklı olabilirsin.O zaman önerin nedir İgneel?

-Tanıdığım harika bir savaşçı var.Doğduğundan beri bir savaşçı olarak yetiştirildi.Disiplinli,çalışkan ve bir lider olmak için çok uygun.

İmparator tek kaşını kaldırdı ve soru sorarcasına baktı.Kimin olduğunu azıcık da olsa tahmin edebiliyordu.Ama yine de onun ağzından kim olduğunu duymak istedi.

-Oğlum Natsu onları eğitebilecek güçte ve kapasitede.

İmparator gökyüzünde bakarak drin düşüncelere dalmıştı.Yaklaşık 15 dk sonra:

-Tamam öyle olsun.Halkın erkeklerini eğitecek olan kişi oğlun yani Natsu DRAGNEEL olacak.

-Emredersiniz.

*GO=Tahta üzerinde iki farklı renk taş takımıyla oynanan bir strateji oyunudur.

453 kelime tanıtım için sanırım az ama olsun bir dahaki bölümleri daha fazla yazmaya çalışıcam.Umarım beğenmişsinizidir.

-SAVAŞÇI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin