„Podívejte... se... na... mne."
Tu větu vydechl černovlasý profesor lektvarů a Harry mu jeho poslední přání splnil.
„Máš... její oči."
Harry se jen zamračil.
„Na... vezmi... si to."
Slzy mu pomalu stékaly po tvářích.
^^^
Seděl tam.
Jako každý den, rudovlasá dívenka i s tou hnědovlasou si hrály na dětském, opuštěném hrišti.
On je jen pozoroval zpoza temného stínu stromu. Nikdy ji neměl odvahu oslovit.
Každý den šel za dívkou a její sestrou a jeho rodiče o tom ani nevěděli. Jen se dál hádali a ani nevěděli, že mu ničí život.
Nevěděli, že on je nenávidí.
Vtom se rudovláska rozhoupala a v nejvyšším bodu houpačky skočila. Místo toho, aby spadla na tvrdý beton, tak malá dívenka dopadla na nohy a zvonivým smíchem se rozesmála.
„Máma říkala že to nemáš dělat!"
Hnědovlasá dívka zastavila houpačku a podívala se na sestru. Rudovláska sebrala z opodál stojícího keře květ, kde se chlapec skýval a ona dívenka zavřela ruku. Starší sestra se na květ jen podívala a pootevřela pusu. Kvítek v dívčině ruce jen ležel a otevíral i zavíral okvětní plátky jako nějaká mnohoústá ústřice.
„Jak to děláš?" optala se Petunie a z jejího hlasu jednoznačně čišela závist.
„To je přece jasné, ne?"
To už Severus nevydržel a vyšel ze své skrýše. Petunie jen vypískla a rozběhla se zpět k houpačkám.
Lily se sice vyděsila ale zůstala stát na místě a jen se na chlapce dívala.„Jsi čarodějka!"
Lily se na něj uraženě podívala.
„To není správné takhle někomu říkat."
***
„... a ministerstvo tě může potrestat, když kouzlíš mimo školu."
„Ale já kouzlím mimo školu!"
„My můžeme, ještě nemáme hůlky. Ale když je mít budeme a půjdeme do školy, potrestají nás," kýval důležitě hlavou Severus.
Následovala chvíle ticha, v níž se Lily zvedla a vzala si větvičku,se kterou mávala jako s hůlkou.
Nikdo by nepochyboval, že si představuje, že z jejího konce vystřelují červené jiskry.
„Seve? Je to pravda? Existují Bradavice?"
„Pro nás existují, pro Petunii ne," ujistil ji chlapec.
„Vážně?"
„Vážně."
„A Seve? Je nějaký rozdíl, že jsem, no, že jsem z mudlovské rodiny?"
ČTEŠ
Poslední pohled✔️
Fanfiction„Podívejte... se... na mne." Smaragdově zelené oči pohlédly do těch onyxových. „Máš její oči." ^^^ Severus Snape. Zlý učitel lektvarů? Prolhaný smrtijed? Nebo snad chlapec bezmezně milující dívku, u jenž neměl šanci? Tímto vlastně začíná Princův pří...