Obyčejný den a .............co to plácám když jste beruška není žádný den obyčejný.
Vlastně bylo poklidné jenom ráno.Když přišla do třídy Chloe začala být hned od rána nepříjemná. Chudák Rose neumí se před ní bránit. Začala jsem nenápadně poslouchat.
Ch:Z kama máš to oblečení,ze smeťáku ?
R:Můj táta přišel o práci,nemůžu si kupovat drahé oblečení.
Ch:To všechno vysvětluje.V tom okamžiku odběhla na záchody .
z pohledu Rose
"Kéž by věděla jak se cítím ,to ale ona neví ,je to rozmazlený fracek.,,
mezi tím v Lišajově skrýši
Lišaj: Tvé přání je mi roskazem. Leť můj malý akumo a obrať ji ke zlu!Jako princezna vůně jsi neuspěla, ale její měňavka uspět můžeš. Tvá schopnost tkví v tom že můžeš komukoli a kdykoli vyměnit těla i sobě .
Za tuhle laskavost budu od tebe ale něco chtít ...............chci mirákula berušky a kocoura .
Zvládneš to ?
Rose: Spolehnout se Lišaji.z pohledu Marinett
-doma u televize -
"Konečně den bez berušky a Lišaje.,,
V tu chvíli se v televizi objevila reportérka.Reportérka: Přerušujeme vysílání kvůli naléhavé zprávě . Paříž sužuje nový super padouch jménem měňavka . Spoléháme se na vás beruško a černý kocoure,potřebujeme vás!
To né. Tiky volný den nás asi nečeká.
Transformace! Tiky tečky!Na náměstí jsem se setkala s kocourem.
K:Dobrý den má dámo.
B:Nech si to.
K:Dobře. Teť jí jen najít.
B:Spíš si ona najde nás .Měla jsem pravdu ,netrvalo dlouho a přišla přímo k nám.
Byli jsme v parku. Celá Paříž byla vzhůrua nohama.
Přišla a řekla: První vyřídím vás dva a pak si najdu Chloe .B: V čem má asi akum......
"Než jsem to řekla zasáhl nás blesk z jejího prstenu.,,
K: Teď užto víme.Pak jsme se podívaly na sebe a padali jsme hrůzou. Já byla kocour a kocour byl beruška!!!!!
K .jako B: To je ujetý ,to je hodně ujetý.
Já: Je to i mnohem horší ,když se přeměníme zpět zjistíme identitu toho druhého!Pokračování příště.................😘💋💗
ČTEŠ
kouzelná beruška a černý kocour :díly co ještě neznáte
FanfictionUž jste viděli všechny díly seriálu? Už vás nebaví čekat na další sérii? Toto je kniha pro vás!😘 Pěkné početní.😘