Po tom co jsme byli s kocourem prohození, Lyšaje nenávidíme o to víc .
Věděli jste že Lyšaj chytá něco velkého, ale co?Poslední dobou Lyšaj vypouštění moc padouchů.
A v jeden osudný den se to opravdu stalo,Lyšaj shromáždil všechny akumy a naplánoval povstání všech super padouchů. Mají ale jednoho hlavního akumu je ne Eiffelově věži.Tiky tečky!
Právě u Ejfelovky jsem podkala kocoura. Na obhlídce jsme viděli snad všechny,Lady WiFi, zlolustrátor i Volpina.
K: Jak je všechny zneškodníme?
B:Musíme jít za mistrem fu (strážce mirákula) ,ten nám jisťe poraďí .Mistr fu už na nás čekal. Jakoby věděl že příjdeme. A řekl: Potřebujete spojence.
U některých vašich přátel jsem viděl předpoklady tak třeba Alia nebo.........
B: Mistře z Alii je teď ale Lady WiFi .
Mistr: Musíte ji znovu porazit a dát jí volpinino mirákulum.
K: A kdo ještě má předpoklady?
Mistr: Ta osoba už své mirákulum má ,až bude nejhůř příjde.
K+Já: Moc děkujeme ,nashledanou.K: Porazit Lady WiFi bude jednoduché, už víme jaké má slabiny a kde má akumu.
Já: Dobře ,musíme vyřadit WiFi celé Paříže,nejlépe celou elektřinu.
K: To by trvalo dlouho,stačí centrum Paříže.Když jsme s Kocourem vyřazovali WiFinu,tak nás u jedné a poslední antény přistihla Lady WiFi.
L.W.:Koho pak to tu máme? Jeslí pak to není Beruška a Kocour.
"Kocoure zábav ji,,řekla jsem hodně potichu.
Kocour vyskočil do vzduchu a když se Lady WiFi napřahovala, že ho trefí sebrala jsem jí mobil . Rozdupla jsem ho a chytila akumu. Alia se rychle probudila a vypískla ,hned s námi chtěla dělat rozhovor.
Alia:Proboha ,nevěřím tomu že jsem tu s vámi!
K:Nejsme tu kvůli rozhovoru.
Já:Jdeme pro pomoc. To ty máš tu možnost propůjčení mirákula .
K:Kéž by i nám to někdo takhle řekl.
A: Já, ve vaší partě? BOŽÍ!
Já: Akuma je ve francouzské vlajce va špičce Ejfelovky.
A:Aku ....co?
K:Akuma. Nevadí pochopíš za pochodu .
Tvá kwami je liška ,všechno ti vysvětlí.
A: Kwami? Volpina?
K: Já ale o Volpině nic neříkal?
A: Jsem vaše největší faninka , já vím všechno.Pokračování příště..................💗💋😘😍
ČTEŠ
kouzelná beruška a černý kocour :díly co ještě neznáte
FanficUž jste viděli všechny díly seriálu? Už vás nebaví čekat na další sérii? Toto je kniha pro vás!😘 Pěkné početní.😘