3.

618 25 1
                                    

Opět obyčejný den .Byl zrovna tělák ,když si pan učitel Karml  stěžoval že při vybíjené "málo zuříme". Ale poslední kapka byla když se mu za to Rose omluvila. Po zvonění odešel . Ale ne další hodinu se nevracel.(měli jsme dvouhodinovou) Bylo to podezřelé,hodně podezřelé. Chtěla jsem ho jít hledat. Běžela jsem za sloup a pak na scénu vstoupila beruška. Rychle jsem zmizela.

mezi tím v Lišajově skrýši
Nelíbí se mu hodní lidé? Perfektní!
Najdi si ho akumo a pomos mu splnit jeho sen !
 
L:Ahoj, já jsem Lišaj. A dávám ti schopnost komukoli udělat zuřivého dvojníka, který ti bude sloužit.
Pan Karml:Paráda!
L:Ale něco za to budu chtít ,...................Budu chtít mirákula  kouzelné berušky a černého kocoura.
Pan Karml:To je fér.
L:Naschle Hide(Hajde).

Po celém městě vypukl chaos. Kocour se ke mě po chvíli přidal. Všechny děti byli ve škole,byli zatím v bezpečí ale co ti ostatní? Bohužel se vydal přímo ke škole, takže už moc v bezpečí nejsou.

Za pár chvil už jsme byli u školy a pak jsme slyšely řev a lidí vybíhající že školy.

K:Náš Haid už dorazil.
Já:To bude horor rozpoznávat je.
K:Větší než domácí úkoly? Těžko!
Já:Ha Ha Ha ,moc vtipné.(ironie) Nesmí ti udělat           dvojníka.
K: A kde má asi akumu?
Já:To zjistíme jen jedním způsobem.
A lišácky jsem se ne něj podívala.

K:Ne ,já nebudu živá návnada!
Já:Smůla ,už si.

Hid se za ním rozběhl a kocour musel zdrhat. Hned po něm začal střílet ,ale nešlo vidět z čeho. A bylo ještě hůř ,zlí dvojníci zavřeli obyčejné lidi  a šli po nás.Sspoň víme kdo je praví a kdo falešný .

K:Akumu má v prupisce .
Já: Jak to víš.
K: Znám ho,........eh........a .......nosí ji pořád u sebe.
Já :Utíkej na střechu a pomocí hole utečeš! 
K:Dobrý nápad ,má dámo.

Kocour utekl ,ale co já?!  Udělám to samé  a poradím se z Tiky.      I mě se povedlo uniknout . Spěchala jsem do pokoje a honem  sem se proměnila zpět.

Já: Tiky co mám dělat? Je jich tam moc!
Tiky mi milé odpověděla. "Beruška by věděla co má dělat. Tak se tam vrať a nabídek jim to.
Já: Co bych bez tebe dělala.
T: Ležela a brečela do polštáře.

kouzelná beruška a černý kocour :díly co ještě neznáteKde žijí příběhy. Začni objevovat