Kayan Yıldız

31 8 0
                                    

Her şey güzel gidiyor, her şey çok güzel,çok mutluyum...Demek isterdim her insan gibi,fakat ben öyle biri değilim sanki tüm kötü durumlar be-nim üzerine kurulmuş gibi...Sanki tüm kötülükleri çeken bir mıknatıs gi-biyim...Ayakta durmaya çalışan bir bebek gibi her kalkmaya çalıştığımda yeniden düşüyorum,yapamıyorum,ol-muyor...Dayanamıyorum artık.Ne za-man bu şehirden kaçıp gitme isteği gelse bir köşeye oturup geçmesini bekliyorum çünkü gidersem dönmem biliyorum. Terar yarım kalmaktan deli gibi korkuyorum...Ellerim ellerine değiyor soğuk...Her zerrem üşüyor. Bak yıldız kayıyor.Bize işaret mi veriyor? Simsiyah sonu olmayan bu gökyüzündeki o küçük yıldız gibi sende kaybolmaktan korkuyorum kendimi sende kaybetmekten.Çünkü biliyorum kaybolursam ben sende tut-sak kalırım.Kalbin bir zindan,soğuk bir zindan,bağrıyorum kimse duymuyor, hapsoldum,ben senin her zerrende kayboldum,bulamıyorum...
Korkuyor,titriyorum. Koca gökyüzündeki tek yıldızın olmak güzeldi.Değerli hissetmek,seni yaşamak, senle olmak.Her güzel şeyin bir sonu vardır.Benimki S'onsuz olsun istedim.Olmadı...Ben acınası küçük bir kızım ben annesi olmayan yavru bir kuş gibi savunmasız ve masumum.Ben sensizim...Sessiz çığlıklıklarım o koca kalbinde yankılanırken beni duymaman,bana bakmaman,beni anlamaman canımı acıtıyor.
Ben bugün yolumu kaybettim bir an, ve sadece seni düşündüm o an, ben bugün kendimi kaybettim bir an, zaman durmuş ve ben yok olmuştum o an, hadi bul beni tut elimden çek yukarıya hadi duy beni cevap ver feryadıma...hatıranı yaksam da külü var resmini yırtsam da gülüşün var hatırımda.Hayatta her zaman yorgun,solgun,tutsak ve mağlup . Hiç düşünmeden kendime acı vermeden eskilere dokunmadan tozlarıyla boğulmadan çıkarıp ruhumu atsam da yine sen vardın .Nasıl bir zamanda yaşıyoruz anlayamadım neden gidenler hala geri dönmüyor.O zamanlar tek aradığım şey bu sorunun cevabıydı.O zamanlar ben ben değildim, aslında ben hiçbir zaman ben olmamıştım.Ben insanların gözünde çaresiz ve kırgın biri olarak kalmak istemiyordum, aslında tam olarak ne istediğimi de bilmiyordum ama öyle biri olmak istemediğimi de biliyordum.Benim amacım ne intikam almaktı ne de acı çektirmek benim şuan ki hedefim geçmişin izleriyle olan savaşımı kazanmaktı .Geçmiş benimle büyük bir oyun oynuyordu ve ben bu oyunu kazanmalıydım.Madem bu oyunu acı dolu geçmişim kurdu kurallarını da ben koyarım.Bu oyunda iddialıydım ama geçmişim de çok iddialıydı.

ACI VERİYORSA GEÇMİŞ GEÇMEMİŞ DEMEKTİR...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 10, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bulutlar Kadar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin